سامسونگ از مانیتور خمیده Odyssey Ark رونمایی کرد - تکفارس 
سامسونگ از مانیتور خمیده Odyssey Ark رونمایی کرد - تکفارس 

سامسونگ از مانیتور خمیده Odyssey Ark رونمایی کرد

افشین نوری
۱۶ دی ۱۴۰۰ - 09:39
سامسونگ اودیسه آرک

با شروع نمایشگاه CES 2022، شرکت‌های مختلف جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند و سامسونگ نیز یکی از شرکت‌هایی است که با دست پر به این رویداد آمده است. این شرکت حالا از یک مانیتور خمیده جدید رونمایی کرده است که واقعا بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

این نمایشگر ۵۵ اینچی انحنادار اودیسه آرک (Odyssey Ark) نام دارد و با نسبت تصویر به بدنه ۱۶:۹ طوری طراحی شده که هم به‌صورت عمودی و هم به‌صورت افقی قابل‌استفاده است. این مانیتور خمیده دارای قابلیت مولتی‌اسکرین است که به شما اجازه می‌دهد تا سایز نمایشگر را بر اساس محتوای نمایش داده شده تنظیم کنید.

سامسونگ اودیسه آرک

سامسونگ متاسفانه جزئیات بیشتری از این نمایشگر هلالی‌شکل منتشر نکرده است و ما نمی‌دانیم که رزولوشن و نرخ نوسازی آن چقدر است، اما آنچه به نظر می‌رسد این است که سامسونگ این مانیتور را برای مصارف حرفه‌ای و گیمینگ طراحی کرده است.

مطالب مرتبط:

سامسونگ گفته است که نمایشگر اودیسه آرک از نیمه دوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد و ابتدا مشتربان آمریکایی به آن دسترسی خواهند شد. این شرکت هنوز درباره عرضه آن در سایر کشورها صحبتی نکرده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری درباره مشخصات این نمایشگر منتشر می‌کند.

نظر شما درباره این مانیتور انحنادار چیست؟ آیا ظاهر آن را می‌پسندید؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Techsopt

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید