شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد - تکفارس
شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد - تکفارس

شیائومی ۱۲ اولترا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

مهدی حلوائی
۱۵ دی ۱۴۰۰ - 13:30
شیائومی 12 اولترا

در حال حاضر هنوز گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به‌طور رسمی معرفی نشده است و از این رو گمانه‌زنی‌های مربوط به آن نیز کماکان ادامه دارد. آخرین گزارش مربوط به این گوشی امروز توسط Digital Chat Station منتشر شد که به استفاده‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین فوق عریض و تله‌فوتو اشاره دارد.

امروز تصاویری از ماکت آلومینیومی شیائومی ۱۲ اولترا نیز به بیرون درز پیدا کرد که طراحی مدور محفظه‌ی دوربین‌های پشتی این گوشی را تایید می‌کند. این ماکت بر اساس اطلاعاتی که شیائومی در اختیار سازندگان وسایل جانبی قرار داده است طراحی شده و احتمالاً محصول نهایی نیز تا حد زیادی به همین شکل خواهد بود.

گمانه‌زنی‌های قبلی به همکاری شیائومی و زایس (Zeiss) برای ساخت دوربین‌های این گوشی اشاره داشته‌اند اما هنوز این خبر از سوی شیائومی تایید نشده است. با این وجود، استفاده‌ی این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و صفحه نمایش امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل قطعی به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود که شیائومی این گوشی را در رویداد MWC 2022 رونمایی و در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند.

نظر شما در مورد شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید