ال جی از بزرگ ترین و کوچک ترین تلویزیون های اولد خود رونمایی کرد - تکفارس 
ال جی از بزرگ ترین و کوچک ترین تلویزیون های اولد خود رونمایی کرد - تکفارس 

ال جی از بزرگ ترین و کوچک ترین تلویزیون های اولد خود رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۴ دی ۱۴۰۰ - 23:26
ال جی

کمپانی ال جی در جریان رویداد CES 2022 از جدیدترین تلویزیون‌های اولد سری C2 و G2 خود رونمایی کرد. این محصولات شامل ویژگی‌های جدیدی از جمله پروفایل‌های کاربری جدید در سیستم‌عامل webOS بوده و به پردازنده‌ی نسل پنجم A9 مجهز شده‌اند.

ال جی همچنین تلویزیون‌های جدید خود را در سایزهای جدیدی به بازار عرضه خواهد کرد. تا پیش از این، سایز کوچک‌ترین تلویزیون این شرکت ۴۸ اینچ بود اما حالا نسخه‌ی ۴۲ اینچی سری C2 نیز معرفی شده است. ال جی همچنین از نسخه‌ی ۹۷ اینچی سری G2 رونمایی کرد که بزرگ‌ترین تلویزیون اولد این شرکت می‌باشد. این در حالی است که تلویزیون‌های ۸۳ اینچی ۴کی و ۸۸ اینچی ۸کی ال جی، بزرگ‌ترین تلویزیون‌های این شرکت محسوب می‌شدند.

ال جی

هر دو تلویزیون‌ جدید سری C و G از درگاه HDMI 2.1، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۴کی و سرویس‌های گیمینگ گوگل استیدیا و جی‌فورس ناو پشتیبانی خواهند کرد. نسل جدید تلویزیون‌های سری G2 ال جی در سایزهای ۹۷، ۸۳، ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچ به بازار عرضه خواهند شد و تلویزیون‌های سری C2 نیز در سایزهای ۸۳، ۷۷، ۶۵، ۵۵ و ۴۲ اینچ در دسترس قرار خواهتد گرفت.

نظر شما در مورد تلویزیون‌های جدید ال جی چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصولات با فروش مناسبی روبه‌رو خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید