لیست محبوب ترین اپلیکیشن‌ های دنیا در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 
لیست محبوب ترین اپلیکیشن‌ های دنیا در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 

لیست محبوب ترین اپلیکیشن‌ های دنیا در سال ۲۰۲۱

افشین نوری
۱۰ دی ۱۴۰۰ - 09:43
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌

سال ۲۰۲۱ کم‌کم رو به پایان است و حالا موسسه Apptopia اقدام به انتشار لیست محبوب ترین اپلیکیشن های امسال کرده است.‌

تقریبا می‌توان گفت که امسال هر اپلیکیشنی که اسمش زیاد در رسانه‌ها مطرح شده جزو محبوب ترین اپلیکیشن ها قرار گرفته است و این چیزی است که آمار Apptopia هم آن را تائید کرده‌اند. این موسسه یک لیست واحد برای پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در اندروید و آی او اس و همچنین یک لیست مجزا برای بازار آمریکا منتشر کرده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید و همانطور که انتظار می‌رفت، تیک تاک محبوب‌ترین اپلیکیشن هم در سطح جهانی و هم در بین کاربران آمریکایی بوده است.

محبوب ترین اپلیکیشن‌

در آمریکا اپلیکیشن‌هایی مانند تلگرام و اسپاتیفای نتوانسته‌اند جزو ده اپلیکیشن محبوب قرار بگیرند، اما اپلیکیشن‌های مانند یوتیوب، اچ‌بی‌او مکس و کش اپ در این لیست جای گرفته‌اند.

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌

نکته جالب اینکه چهار تا از ده اپلیکیشن محبوب دنیا متعلق به فیس بوک (متا) هستند. اپلیکیشن CapCut هم در این لیست به چشم می‌خورد که برای ویرایش ویدیوها کاربرد دارد و متعلق به شرکت بایت دنس است که این شرکت صاحب تیک تاک نیز است.

مطالب مرتبط:

موسسه Cloudflare هم به‌تازگی فهرست پربازدیدترین وب‌سایت‌های دنیا در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده بود که نشان می‌داد تغییرات مهمی در سال جاری اتفاق افتاده‌اند. در این لیست نیز وب‌سایت TikTok.com در رتبه اول جای گرفته بطوریکه حتی از Google.com هم پربازدید بوده است.

لیست ده وب‌سایت محبوب دنیا در سال ۲۰۲۱:

  1. TikTok.com
  2. Google.com
  3. Facebook.com
  4. Microsoft.com
  5. Apple.com
  6. Amazon.com
  7. Netflix.com
  8. Youtube.com
  9. Twitter.com
  10. Whatsapp.com

سال کذشته لیست ده وب‌سایت محبوب به صورت زیر بود:

  1. Google.com
  2. Facebook.com
  3. Microsoft.com
  4. Apple.com
  5. Netflix.com
  6. Amazon.com
  7. TikTok.com
  8. Youtube.com
  9. Instagram.com
  10. Twitter.com

تیک تاک امسال برای اولین بار در تاریخ ۱۷ فوریه توانست پربازدیدترین وب‌سایت دنیا بشود؛ سپس برای چند روز در ماه‌های می و مارس توانست در رتبه نخست جای بگیرد و بعداً از تاریخ ۱۰ آگوست تا الان توانسته همچنان این جایگاه را حفظ کند. البته در طول امسال، وب‌سایت گوگل هم چندین بار توانست در رتبه اول جای بگیرد، اما حالا به توجه به محبوبیت بالای تیک تاک بسیار بعید است که بتواند دوباره جایگاه اول را نصیب خود بکند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.