شرکت آمریکایی BLU به بازار ویندوز فون رو می آورد - تکفارس 
شرکت آمریکایی BLU به بازار ویندوز فون رو می آورد - تکفارس 

شرکت آمریکایی BLU به بازار ویندوز فون رو می آورد

alierna
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 15:58
شرکت آمریکایی BLU به بازار ویندوز فون رو می آورد - تکفارس 

پیش از BLU تنها محصولاتی با رده ی پایین و سیستم عامل اندروید تولید کرده بود .

به نظر می آید که مایکروسافت در حال تلاش برای ورود قوی تر به دنیای دستگاه های ارزان قیمت است. شرکت BLU هم از قابلیت های سیستم عامل نرم و روان شرکت مایکروسافت، و عملکرد آن بر روی گوشی های ارزانی مانند Lumia 520 با خبر شده است. این شرکت تا کنون موفق به فروش ۱۰ میلیون گوشی اندرویدی شده است.

طبق خبری که روز جمعه بر روی فیسبوک این شرکت قرار گرفت، این شرکت به زودی از محصول ویندوز فونی خود رونمایی خواهد کرد. عنوان این خبر بدین صورت بود: “یک گوشه چشم… این چیزی که می بینیم با بقیه متفاوت است؟ ” در این پست عکس از این گوشی قرار داده شده که در ادامه می بینیم.

bluwindows

 

مایکروسافت در اقدامی هوشمندانه نسخه ی ۸.۱ ویندوز فون را رایگان کرد و در همان زمان استفاده از پردازنده ی شرکت های مختلف را هم ممکن کرد. پیش از این گوشی های Windows Phone ای تنها می توانستد از پردازنده های Qualcomm استفاده کنند. این مسائل باعث خواهد شد که گوشی های ویندوز فونی در حین ارزانتر شدن، بسیار نرم و روان تر باشند.

با توجه به تصویر ارائه شده از گوشی، به نظر می رسد که گوشی جدید شرکت BLU، همان گوشی BLU Dash 5.0 با سیستم عامل ویندوز فون باشد.

BLU Dash 5.0 صفحه نمایشی ۵ اینچی به همراه رزلوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ داشت. پردازنده ی این گوشی از نوع دو هسته ای و با کلاک ۱.۳ گیگاهرتز بود که با ۵۱۲ مگابایت رم همراهی می شد. ممکن است که مشخصات داخلی این گوشی با BLU Dash 5.0 برابر نباشد، اما می توان مطمئن بود که با سخت افزاری مانند Lumia 520، ولی قیمتی ارزان تر به بازار خواهد آمد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید