رشد ۸۳۱ درصدی ریلمی در بازار گوشی های ۵G - تکفارس 
رشد ۸۳۱ درصدی ریلمی در بازار گوشی های ۵G - تکفارس 

رشد ۸۳۱ درصدی ریلمی در بازار گوشی های ۵G

مهدی حلوائی
۸ دی ۱۴۰۰ - 14:48
فروش سالانه گوشی های 5G

گزارش جدید موسسه تحقیقاتی کانترپوینت (Counterpoint) اطلاعات جالبی را در خصوص بازار گوشی‌های هوشمند ۵G ارائه داده است. بازار گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر با رشد مناسبی روبه‌رو بوده و ریلمی موفق شده تا سریع‌ترین رشد را در بین برندهای حاضر در این بخش از بازار داشته باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت ریلمی در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ با رشد چشمگیر ۸۳۱ درصدی روبه‌رو بوده است. این عملکرد درخشان به لطف عرضه‌ی گوشی‌های این شرکت در کشورهای هند و چین و کشورهای اروپایی بوده است. گزارش کانترپوینت همچنین افزایش ۸۳۱ درصدی فروش گوشی‌های این شرکت نسبت به سال گذشته را نشان داده که نسبت به نرخ جهانی بسیار بالاتر است.

فروش سالانه گوشی های 5G

در حال حاضر ریلمی پنجمین شرکت برتر گوشی‌‌سازی در جهان بوده و عملکرد عالی گوشی‌های ۵G این شرکت یکی از دلایل اصلی این موضوع بوده است. این شرکت چینی همچنین سرمایه‌گذاری سنگینی را در بخش تحقیق و توسعه‌ی گوشی‌های ۵G انجام داده و علی‌رغم سابقه‌ی کمتر در این بخش از بازار نسبت به دیگر رقبا، ۱۵.۵ درصد از سهم بازار گوشی‌های ۵G در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شرکت ریلمی چیست؟ به‌نظر شما این شرکت باید چه ویژگی‌هایی را به گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید