شیائومی ۱۵ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند - تکفارس 
شیائومی ۱۵ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند - تکفارس 

شیائومی ۱۵ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۰ - 13:44
شیائومی

شیائومی در خارج از چین به‌عنوان یک برند مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود و توانسته با ارائه محصولات اقتصادی مشتریان زیادی را جذب خود کند.

شیائومی به‌خوبی می‌داند که برای رقابت با سایر شرکت‌ها نیاز به سرمایه‌‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه است و برای همین‌ منظور بودجه هنگفتی را برای آن در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط:

لی جون، مدیرعامل شیائومی، دیروز در جریان معرفی محصولات جدید خود گفت که این شرکت قصد دارد در طول پنج سال آینده به میزان ۱۵ میلیارد دلار (۱۰۰میلیارد یوان) در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کند.

شیائومی

لی جون همچنین گفت که شیائومی در طول دو سال گذشته ۲۲ میلیارد یوان صرف تحقیق و توسعه کرده و هم‌اکنون این واحد دارای ۱۶ هزار مهندس و کارشناس است.

بنابراین با توجه به این سرمایه‌گذاری هنگفت، می‌توان در آینده محصولات بسیار خوبی را از این شرکت انتظار داشت. ما دیروز شاهد رونمایی از سری شیائومی ۱۲ بودیم که از فناوری‌های جدیدی مانند CyberFocus و Image Brain بهره می‌برد که باعث خواهند شد قدرت عکاسی و فیلمبرداری این سری به‌مراتب بیشتر از سری قبلی باشد. ضمنا سرمایه‌گذاری شیائومی در بخش تحقیق و توسعه شامل محصولات دیگری مانند خانه هوشمند و خودرو برقی نیز خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید