عملکرد فوق العاده شیائومی ۱۲ پرو در بنچمارک انتوتو - تکفارس
عملکرد فوق العاده شیائومی ۱۲ پرو در بنچمارک انتوتو - تکفارس

عملکرد فوق العاده شیائومی ۱۲ پرو در بنچمارک انتوتو

مهدی حلوائی
۸ دی ۱۴۰۰ - 09:32
شیائومی 12 پرو

شیائومی روز گذشته سرانجام گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ را منتشر کرد و حالا نتیجه‌ی عملکرد شیائومی ۱۲ پرو در بنچمارک انتوتو (AnTuTu) منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات رسمی، شیائومی ۱۲ پرو موفق شده تا در این بنچمارک نمره‌ی ۱.۰۷۰.۰۳۳ را به‌دست آورد. این در حالی است که گوشی شیائومی می ۱۱ پرو در بنچمارک انتوتو نمره‌ی ۷۵۹.۰۰۰ را دریافت کرده بود و در واقع عملکرد شیائومی ۱۲ پرو نسبت به پرچمدار قبلی شیائومی ۴۱ درصد بهتر بوده است. شیائومی ۱۲ پرو از چندین حالت عملکرد از جمله حالت متعادل، عادی و پیشرفته پشتیبانی کرده و دمای گوشی در هر کدام از این حالت‌ها متفاوت است.

شیائومی 12 پرو

حالت متعادل

این حالت برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است و عملکرد کنترل دمای گوشی در این حالت فوق‌العاده است. میانگین دما در این حالت هنگام استفاده از اپلیکیشن وی‌چت ۲۹.۷ درجه سانتی‌گراد و هنگام تماشای ویدیو به‌صورت آنلاین ۲۹.۴ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. همچنین دمای گوشی در این حالت، هنگام جست‌وجو در وب‌سایت‌های خبری به ۲۹.۶ درجه‌ می‌رسد.

شیائومی 12 پرو

حالت عادی

هر چند که این حالت صرفاً برای اجرای بازی‌ها طراحی نشده است اما استفاده از آن برای این کار توصیه می‌شود. در آزمایش‌های انجام‌شده، میانگین نرخ فریم بازی‌ Honor of Kings در این حالت پس از ۳۰ دقیقه برابر با ۱۱۹ فریم و دمای گوشی نیز ۴۳.۵ درجه سانتی‌گراد بود.

شیائومی 12 پرو

حالت پیشرفته

این حالت مخصوص اجرای بازی‌ها طراحی شده و اجرای بازی Yuan Shen به مدت ۳۰ دقیقه در این حالت، دمای گوشی را به ۴۸ درجه سانتی‌گراد رساند. همچنین میانگین نرخ فریم بازی در این مدت برابر با ۵۷ فریم بر ثانیه بوده است. این عملکرد عالی به لطف سیستم‌ خنک‌سازی پیشرفته‌ی گوشی بوده که وظیفه‌ی انتقال گرما به بیرون را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

شیائومی 12 پرو

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۲ پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی در رقابت با پرچمداران شرکت‌های دیگر عملکرد مناسبی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید