ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 رونمایی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 رونمایی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 رونمایی شد

مهدی حلوائی
۸ دی ۱۴۰۰ - 08:27
شیائومی واچ S1

شیائومی روز گذشته و در جریان رویداد معرفی محصولات جدید خود از ساعت هوشمند واچ S1 رونمایی کرد. هر چند که این ساعت از طراحی کلاسیک و نسبتاً ساده‌ای برخوردار بوده اما تمام ویژگی‌های یک ساعت هوشمند مدرن را ارائه می‌دهد.

شیائومی واچ S1 از نمایشگر امولد ۱.۴۳ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ استفاده کرده و قاب آن از جنس فولاد ضد زنگ است. همچنین در ساخت این نمایشگر از شیشه‌ی سفایر (یاقوت کبود) استفاده شده که مقاومت بی‌نظیری در برابر ضربه و خط و خش دارد. استفاده از شیشه‌ی سفایر به کاربران امکان بررسی پیام‌ها، تماس‌ها و اپلیکیشن‌ها در زیر نور مستقیم خورشید را می‌دهد. شیائومی واچ S1 همچنین از ۱۱۷ برنامه‌ی تناسب اندام پشتیبانی کرده و دارای استاندارد ۵ATM می‌باشد. کاربران می‌توانند این ساعت را در دو نسخه با بند چرمی و یا پلاستیکی و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای خریداری کنند.

شیائومی واچ S1

شیائومی واچ S1 از ردیاب خواب، ضربان قلب و ردیاب اکسیژن خون نیز پشتیبانی کرده و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به NFC، بلوتوث و سیستم ردیابی GNSS اشاره کرد. شیائومی در این محصول از باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که با هر بار شارژ تا ۱۲ روز دوام می‌آورد. کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند در این ساعت از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز بهره ببرند اما این قابلیت در حال حاضر برای کاربران سیستم‌عامل آی او اس در دسترس نیست.

شیائومی واچ S1

پیش‌فروش شیائومی واچ S1 از روز گذشته در کشور چین آغاز شده است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۱.۰۹۹ یوان (۱۷۳ دلار) به نسخه‌ی مجهز به بند پلاستیکی و با پرداخت ۱۰۰ یوان بیشتر به نسخه‌ی چرمی این ساعت دسترسی داشته باشند. عرضه‌ی رسمی این محصول از ۱۰ دی آغاز خواهد شد.

شیائومی واچ S1

نظر شما در مورد ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی در بازار ساعت‌های هوشمند نیز عملکرد مناسبی را ارائه خواهد داد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید