نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی شیائومی پد ۵ پرو معرفی شد - تکفارس 
نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی شیائومی پد ۵ پرو معرفی شد - تکفارس 

نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی شیائومی پد ۵ پرو معرفی شد

مهدی حلوائی
۸ دی ۱۴۰۰ - 07:34
شیائومی پد 5 پرو

شیائومی روز گذشته سرانجام از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 رونمایی کرد و در کنار این محصولات، نسخه‌ی جدیدی از تبلت شیائومی پد ۵ پرو را نیز به نمایش گذاشت. شیائومی در مردادماه سال جاری نسخه‌ی دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایتی این تبلت را معرفی کرده بود و حالا نسخه‌ی مجهز به رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز در دسترس قرار داده است.

تبلت شیائومی پد ۵ پرو از صفحه نمایش ال سی دی ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراکم پکسلی ۲۷۵ppi و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره برده است. این دستگاه همچنین به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۸.۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز شده است.

شیائومی پد 5 پرو

پیش‌فروش این دستگاه با قیمت ۲.۹۹۹ یوان (۴۷۱ دلار) از روز گذشته شروع شده و عرضه‌ی رسمی آن نیز از ۱۰ دی با قیمت ۳.۰۹۹ یوان (۴۸۷ دلار) آغاز خواهد شد. شیائومی همچنین در کنار این محصول از قاب محافظ جدیدی رونمایی کرده که از آن می‌توان به عنوان صفحه کلید برای پد ۵ پرو استفاده کرد. قیمت این قاب ۳۹۹ یوان (۶۳ دلار) اعلام شده است.

نظر شما در مورد تبلت شیائومی پد ۵ پرو چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.