مدیرعامل شیائومی تصاویر بامزه‌ای از جعبه شیائومی ۱۲ منتشر کرد - تکفارس 
مدیرعامل شیائومی تصاویر بامزه‌ای از جعبه شیائومی ۱۲ منتشر کرد - تکفارس 

مدیرعامل شیائومی تصاویر بامزه‌ای از جعبه شیائومی ۱۲ منتشر کرد

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۰ - 13:29
شیائومی ۱۲

ما کم‌کم در حال نزدیک شدن به رویداد معرفی سری شیائومی ۱۲ هستیم و حالا لی جون، مدیرعامل شیائومی، تصاویر بامزه‌ای از جعبه این گوشی منتشر کرده است.

در این تصاویر دیده می‌شود که لی جون جعبه شیائومی ۱۲ رادر حالیکه اطراف را چندین قفل زده در دستانش گرفته است. ظاهرا جون با این کار خواسته نشان بدهد که اطلاعات مربوط به شیائومی ۱۲ قابل فاش شدن نیستند و این گوشی همچنان سورپرایزهای زیادی برای مشتریان خود خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

ما همچنین روی جعبه می‌توانیم عدد بزرگ ۱۲ را ببینیم که جلوی آن خودنمایی می‌کند. ضمنا شیائومی از یک جعبه نسبتا بزرگ برای بسته‌بندی شیائومی ۱۲ استفاده کرده است که این موضوع می‌تواند حکایت از لوازم جانبی متعددی برای این گوشی داشته باشد.

شیائومی ۱۲

ما تا الان براساس شایعات می‌دانیم که شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو به‌ترتیب مجهز به نمایشگرهای ۶.۲۸ و ۶.۷۳ اینچی با رزولوشن ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در داخل سوراخ هول پانچ آن‌ها وجود خواهد داشت. دوربین‌های پشت این گوشی‌ها نیز به احتمال زیاد شامل سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. البته نباید پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ این گوشی‌ها را فراموش کرد که یک ویژگی بسیار عالی برای آن‌ها محسوب خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید