خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992 - تکفارس 
خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992 - تکفارس 

خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992

taham
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 00:38
خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992

همیشه داشتن یک خودروی پرقدرت خیال شما را از این مسئله که نکند ماشینم در خاک و گل گیر کند یا اینکه نکند نتوانم از این مسیر عبور کنم راحت میکند اما این خودروی جدید که قصد معرفی آن را داریم بسیار بزرگتر از ان چیزی است که فکر میکنید.در ادامه میتوانید تصاویر و مشخصات این ماشین غول پیکر را ببینید.

این خودروی غوا پیکر دارای ۷ صندلی است و میتواند ۷ نفر را به راحتی در خود جای دهد.این خودرو جز خودرو های آف رود به شما میرود و میتوان با آن در آب و خاک رانندگی کرد. اما با دیدن ظاهر غول پیکر و عظلانی این ماشین حتما فکر مکنید که ماشین پر مصرفی هم خواهد بود اما اینگونه نیست بلکه کاملا بر عکس سعی شده است تا در مصرف سوخت هم صرفه جویی شود این خودرو دارای یک موتور ۱۷۷۰ سی سی است که در عین حال اینکه بسیار پرقدرت است اما کم مصرف نیز میباشد.

خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992

این خودر غول پیکر محصولی از مناطق سردسیر شمال شرقی روسیه است و برای شرایط فوق العاده سخت طراحی شده است با این خودرو میتوان از صعب العبور ترین جاده ها و مناطق گذر کرد بدون اینکه کچکترین نگرانی برای راننده ایجاد شود.

این خودرو با وزن بیش از ۳۳۰۰ کیلو گرم و با وجو موتور ۱۷۷۰ سی سی خود میتواند ۸۲ اسب بخار نیرو تولید کند این همان موتوری است که د خودرو آف رود لادا نیوا استفاده شده است.

خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992

نکته جلب این خودر توانایی ان در حرکت بر روی اب است در واقع شما با داشتن این خودر در واقع یک قایق فوق العاده ایمن هم دارید که میتواند به سلیقه خودتان یا از خشکی سفر کنید یا راه ابی را برای سفر خود انتخاب کنید.

خودرو غول پیکر وایکینگ به هیچ عنوان یک خودرو سرعتی نیست بلکه باید این خودر رابه عناون یک خود رو قدرتی برای شرایط سخت و بسیار ویژه مورد استفاده قرار داد شما با این خودرو با سرعت حداکثر ۶۰ کیلومتر میتوانید حرک کنید  و اگر از راه ابی سفر میکنید حداکثر سرعت این خودرو قایقی میتواند به ۱۵ کیلومتر برساعت برسد. مصرف سوخت این خودر نسبت به وزن ان بسیار پایین است این خودر در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۴.۷ لیتر سوخت مصرف میکند.

این خودرو میتواند در شیب های بسیار تند و سر بالایی های بسیار شدید هم کنترل خود را حفظ کند و این به خاطر مرکز ثقل این خودرو است.

خودروی غول پیکر Aton-Impulse Viking 2992

این خودرو دارای تایر های بزرگ بالونی شکل است که راننده میتواند آن را از داخل خودرو به هر اندازه که میخواهد افزایش یا کاهش دهد.نکته جالب این است که سیستم تعلیق این خودرو نیز توسط راننده قابل تنظیم است و راننده میتواند ان را تا ۲۵ سانتی متر لقی ( باید از قیل با مفهوم تعلیق و لقی آشنا باشید) قابل تنظیم است.

این خودرو به خاطر وزن زیاد خود میتوانست به محیط زیست اسیب بزند اما با طراحی خاص تایر های این خودر توانسته اسن میزان اسیب رسانی آن را تا حد زیادی کاهش دهند.قیمت پایه این خودرو ۲۰۰۰۰۰ دلار اعلام شد است و البته مدل ۱۲ نفره آن که شش چرخ هم دارد دارای قیمت ۳۵۰۰۰۰ دلار است.درحال حاضر تنها ۲۰ عدد از این خودرو تولید شده است و طبق گفته کمپانی سازنده سالانه ۵۰۰ عدد از این خودرو ساخته و به فروش خواهد. ارسید.البته استفاده از این خودر نیاز به مجوز های خاص استفاده در محیط های صعب العبور و ویژ ه را دارد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.