رسمی: شیائومی ۱۱i هایپرشارژ مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد خواهد بود - تکفارس 
رسمی: شیائومی ۱۱i هایپرشارژ مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد خواهد بود - تکفارس 

رسمی: شیائومی ۱۱i هایپرشارژ مجهز به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد خواهد بود

افشین نوری
۵ دی ۱۴۰۰ - 14:33
شیائومی 11i هایپرشارژ

گوشی شیائومی ۱۱i هایپرشارژ قرار است در تاریخ ۶ ژانویه با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی بشود. شیائومی حالا جزئیاتی درباره نمایشگر این گوشی منتشر کرده است.

طبق پوستری که شیائومی منتشر کرده است، شیائومی ۱۱i هایپرشارژ مجهز به یک نمایشگر امولد (AMOLED) با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از حداکثر روشنای ۱۲۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد.

این پوستر همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی از یک هول پانچ مرکزی و حاشیه‌های باریک بهره خواهد برد.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۱i هایپرشارژ

شیائومی ۱۱i هایپرشارژ در واقع نسخه تغییرنام یافته ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با پوشش گوریلا گلس ۵ باشد و یک سنسور اثر انگشت در کنار خود داشته باشد. این گوشی همچنین در بخش نرم‌افزار رابط کاربری MIUI 12.5 را در کنار اندروید ۱۱/۱۲ اجرا خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

طبق شایعات، کار پردازش شیائومی ۱۱i هایپرشارژ را تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ در کنار ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 بر عهده خواهد داشت. این گوشی همچنین مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ وات خواهد بود. در بخش دوربین نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت آن وجود خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.