اینتل: امکان دسترسی از راه دور به کامپیوتر شخصی برای انجام بازی امکان‌پذیر می‌شود - تکفارس 
اینتل: امکان دسترسی از راه دور به کامپیوتر شخصی برای انجام بازی امکان‌پذیر می‌شود - تکفارس 

اینتل: امکان دسترسی از راه دور به کامپیوتر شخصی برای انجام بازی امکان‌پذیر می‌شود

افشین نوری
۵ دی ۱۴۰۰ - 11:01
اینتل

راجا کودوری (Raja Koduri) رئیس واحد پردازنده‌های گرافیکی اینتل، با انتشار ویدیویی، از برنامه‌های آینده این شرکت برای بخش گیمینگ خبر داد. کودوری گفته است که تیم گرافیک اینتل در حال کار روی نسل جدیدی از فناوری‌های پیشرفته هستند که به کاربران اجازه خواهند داد تا از راه دور و از طریق کامپیوتر دوست‌شان، گیم‌های نصب‌شده روی کامپیوتر خودشان را بازی کنند.

مطالب مرتبط:

کودوری گفته است:

قابلیت جدیدی که ما می‌خواهیم برای گیمرها ارائه کنیم بسیار مناسب وضعیت کنونی ماست که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر مجبور هستیم در خانه بمانیم. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا از دور و از طریق کامپیوتر دوست‌تان، به کامپیوتر شخصی خودتان دسترسی پیدا کنید و بازهای‌ها خود را ادامه دهید.

با این‌حال، کودوری گفته است که توسعه این قابلیت هنوز در ابتدای راه خود است و احتمالا در پنج سال آینده شاهد عرضه آن خواهیم بود. او گفته است:

البته انتظار نداشته باشید که ما این قابلیت را در سال ۲۰۲۲ ارائه کنیم. این موضوع کمی زمان‌بر خواهد بود. اما ما با تمام توان در حال کار روی آن هستیم.

اینتل چند روز دیگر قرار است به صورت آنلاین در رویداد CES 2022 شرکت کند و ما انتظار داریم که در این رویداد جزئیات بیشتری از برنامه‌های آتی این شرکت برای پردازنده‌های گرافیکی بشنویم.

اولین نسل کارت‌های گرافیکی آرک اینتل قرار است در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ عرضه بشود و بنابراین این شرکت ممکن است برای اولین بار در نمایشگاه CES این پردازنده‌های گرافیکی را به نمایش بگذارد.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.