ال جی پتنت لپ تاپی با دو تاچ پد را ثبت کرد - تکفارس 
ال جی پتنت لپ تاپی با دو تاچ پد را ثبت کرد - تکفارس 

ال جی پتنت لپ تاپی با دو تاچ پد را ثبت کرد

مهدی حلوائی
۵ دی ۱۴۰۰ - 09:15
پتنت لپ تاپ ال جی

کمپانی ال جی سال گذشته پتنتی از یک لپ تاپ مجهز به دو تاچ پد را در پرتال WIPO به ثبت رسانده که حالا اطلاعات آن به بیرون درز پیدا کرده است. این پتنت لپ تاپی را نشان می‌دهد که صفحه کلید آن نسبت به لپ تاپ‌های معمولی کوچک‌تر بوده و همچنین دو صفحه نمایش لمسی کوچک در کنار این کیبورد قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این دو صفحه لمسی کارایی‌های متعددی داشته و می‌توان آن‌ها را بسته به سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرد. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که تاچ پد سمت راست به عنوان صفحه‌ی اعداد عمل خواهد کرد و تاچ پد سمت چپ نیز وظایفی مانند کنترل میزان صدا، روشنایی تصویر و موارد دیگر را بر عهده خواهد داشت. همچنین بخش بزرگی در قسمت بالایی صفحه کلید دست نخورده باقی مانده است و ال جی می‌تواند از آن برای به‌کارگیری بلندگوهای لپ تاپ و یا استفاده از نمایشگری با پشتیبانی از قلم استایلوس استفاده کند.

پتنت لپ تاپ ال جی

علاوه بر این موارد، به‌نظر می‌رسد که این لپ تاپ از لولایی بهره می‌برد که هنگام باز شدن در زیر لپ تاپ قرار می‌گیرد و فضای مورد نیاز برای گردش هوا در زیر آن را ایجاد می‌کند. این ویژگی می‌تواند به استفاده‌ی لپ تاپ از سخت‌افزاری قدرتمند اشاره داشته باشد. در حال هنوز اطلاعاتی در خصوص طراحی و یا ساخت این محصول از سوی ال جی منتشر نشده است.

پتنت لپ تاپ ال جی

نظر شما در مورد پتنت لپ تاپ ال جی چیست؟ به‌نظر شما آیا ال جی چنین محصولی را به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید