مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ رسماً اعلام شد - تکفارس
مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ رسماً اعلام شد - تکفارس

مشخصات دوربین سلفی شیائومی ۱۲ رسماً اعلام شد

مهدی حلوائی
۵ دی ۱۴۰۰ - 08:22
شیائومی 12

شیائومی روز گذشته اعلام کرد که گوشی شیائومی ۱۲ پرو در دوربین اصلی خود از حسگر سونی IMX707 استفاده می‌کند و حالا مشخصات دوربین سلفی نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ را نیز فاش کرده است. بر این اساس، شیائومی ۱۲ از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده و از فیلتر زیبایی پیشرفته بهره می‌برد.

به‌گفته‌ی شیائومی، این فیلتر که بر اساس شبکه‌های مولد رقابتی (GAN) طراحی شده است، جزئیات پوست را در سطح پیکسلی بازسازی می‌کند و ظاهری جوان‌تر را به پوست می‌بخشد. شبکه‌های مولد رقابتی نوعی از فناوری یادگیری ماشینی بوده که در آن دو شبکه‌ی عصبی روبه‌رو یکدیگر قرار می‌گیرند و داده‌های جدیدتر و بهتری تولید می‌شوند. از این روش در تولید تصویر، ویدیو و صدا استفاده می‌شود.

شیائومی 12

شیائومی مدتی پیش تایید کرد که هر دو گوشی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهند برد و در تاریخ ۷ دی رونمایی خواهند شد. همچنین گفته می‌شود نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۲ از صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره برده و به رابط کاربری MIUI 13 مجهز خواهد شد.

نظر شما در مورد شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول، پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۲۲ خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.