لی جون مدیرعامل شیائومی به سوالات مختلف کاربران پاسخ داد - تکفارس 
لی جون مدیرعامل شیائومی به سوالات مختلف کاربران پاسخ داد - تکفارس 

لی جون مدیرعامل شیائومی به سوالات مختلف کاربران پاسخ داد

افشین نوری
۴ دی ۱۴۰۰ - 11:01
لی جون

لی جون (Lei Jun) موسس و مدیر اجرایی شیائومی به‌تازگی در حساب ویبوی خود به سوالات کاربران در رابطه با مسائل مختلف جواب داده است. این سوالات شامل موضوعات مختلفی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

شیائومی ۱۲ در دو سایز مختلف ارائه می‌شود

لی جون در پاسخ به سوالاتی درباره سری شیائومی ۱۲ گفته است که این سری شامل دو مدل پرچمدار خواهد بود که یکی از آن‌ها سایز کامپکت خواهد داشت که مناسب افرادی خواهد بود که راحتی حابه‌جایی گوشی برایشان مهم‌تر است و دیگری سایز بزرگتری خواهد داشت که مناسب کسانی خواهد بود که باتری بزرگتر و نمایشگر بزرگتر را ترجیح می‌دهند.

مطالب مرتبط:

به‌گفته جون، شیائومی ۱۲ برای رقابت با آیفون ۱۳ استاندارد و شیائومی ۱۲ پرو برای رقابت با آیفون ۱۳ پرو مکس ارائه خواهد شد.

تراشه شیائومی Surge در حال توسعه است

شیائومی تاکنون سه چیپست اختصاصی به نام‌های Surge S1، Surge C1 و Surge P1 توسعه داده است. با این‌حال، لی جون گفته است که این شرکت همچنان به توسعه تراشه‌های اختصاصی خود ادامه خواهد داد. جون تائید کرد که شیائومی در سال ۲۰۲۲ مدل دیگری از سری Surge معرفی خواهد کرد و با تمرکز روی بخش تحقیق و توسعه سعی خواهد کرد محصولات باکیفیت‌تری در این زمینه ارائه کند.

شیائومی

خودروی برقی شیائومی در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

لی جون، در ادامه، اطلاعاتی درباره خودروی برقی شیائومی داد و گفت که این خودرو در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. جون همچنین در پاسخ به شایعه جدایی او از واحد گوشی‌های هوشمند شیائومی بعد از معرفی اولین خودروی برقی این شرکت گفت که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند شیائومی، هسته اصلی این شرکت محسوب می‌شود و او به‌عنوان موسس و مدیرعامل شیائومی اهمیت زیادی برای این بخش قائل است.

سری شیائومی ۱۲ به‌همراه رابط کاربری MIUI 13 عرضه خواهد شد

لی جون همچنین در رابطه با رابط کاربری MIUI 13 گفت که تیم نرم‌افزار شیائومی برای توسعه این رابط کاربری بازخوردهای بسیار زیادی از کاربران دریافت کرده‌اند و علاوه بر رفع مشکلات مربوط به اینترفیس نسخه قبلی این نرم‌افزار، قابلیت‌های جدیدی نیز برای آن ارائه خواهند کرد. او گفت که هر دو گوشی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو به‌همراه این رابط کاربری به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: Gizmohina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید