قیمت و مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ ایکس فاش شد - تکفارس 
قیمت و مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ ایکس فاش شد - تکفارس 

قیمت و مشخصات کلیدی شیائومی ۱۲ ایکس فاش شد

مهدی حلوائی
۳ دی ۱۴۰۰ - 15:10
شیائومی 12 ایکس

قرار است که گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در تاریخ ۷ دی در کشور چین رونمایی شوند. در حالی که شیائومی تا به حال برخی از مشخصات نسخه‌ی پایه‌ و پرو را منتشر کرده بود، امروز مشخصات کلیدی نسخه‌ی ایکس نیز به بیرون درز پیدا کرد. توجه داشته باشید که این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و شیائومی هیچ‌یک از آن‌ها را تایید نکرده است.

بر اساس اطلاعات افشاشده‌ی جدید، شیائومی ۱۲ ایکس از صفحه نمایش امولد ۶.۲۸ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین سلفی پانچ هول ۲۰ مگاپیکسلی با حسگر سامسونگ S5K3T2، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX766، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با حسگر آمنی‌ویژن OV13B و دوربین تله‌فوتوی ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

شیائومی 12

شیائومی ۱۲ ایکس همچنین از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به محافظ گوریلا گلس ویکتوس، بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد. گفته می‌شود که شیائومی این گوشی را در سه نسخه‌ با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد. قیمت این نسخه‌ها نیز به ترتیب ۲.۹۹۹ یوان (۴۷۱ دلار)، ۳.۲۹۹ یوان (۵۱۸ دلار) و ۳.۵۹۹ یوان (۵۶۵ دلار) خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی ۱۲ ایکس چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی نسخه‌ی ضعیف‌تر شیائومی ۱۲ خواهد بود و یا با محصولی کاملاً متفاوت روبه‌رو خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید