آنباکسینگ گلکسی S21 FE قبل از معرفی آن [تماشا کنید] - تکفارس 
آنباکسینگ گلکسی S21 FE قبل از معرفی آن [تماشا کنید] - تکفارس 

آنباکسینگ گلکسی S21 FE قبل از معرفی آن [تماشا کنید]

افشین نوری
۳ دی ۱۴۰۰ - 12:07
سامسونگ گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE قرار است به‌زودی معرفی بشود و حالا امروز یک ویدیوی کوتاه از آنباکسینگ این گوشی منتشر شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

این ویدیو توسط یک خرده‌فروش ویتنامی ضبط شده و برخی از مشخصات گلکسی S21 FE را تایید می‌کند. طبق چیزی که در ویدیو دیده می‌شود، این گوشی هیچ شارژری در جعبه خواهد داشت و از طرف دیگر می‌بینیم که نمایشگر آن روشنایی بسیار بالایی دارد که احتمالا بیش از ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

گلکسی S21 FE همچنین در وب‌سایت یک خرده‌فروشی ایرلندی رویت شده است که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن ۷۶۹ یورو و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن ۸۳۹ یورو قیمت خورده‌اند. این گوشی ظاهرا مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi خواهد بود و از یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در کنار پوشش گوریلا کلس ویکتوس بهره خواهد برد.

مطالب مرتبط:

همچنین دوربین سلفی این گوشی یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۸۱ درجه خواهد بود که در کنار سه دوربین پشت دستگاه، کار عکس‌برداری و فیلمبرداری را انجام خواهند داد. سه دوربین پشت شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر خواهند بود.

کار پردازش گلکسی S21 FE را تراشه ۵G اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت. این گوشی هیچ شیار میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه نخواهد داشت، اما از دو سیم کارت نانو و یک eSIM پشتیبانی خواهد کرد.

انرژی گلکسی S21 FE را نیز یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع تامین خواهد کرد. سایر مشخصات این گوشی شامل فریم آلومینیومی، استاندارد IP68 و رنگ‌بندی چهارگانه شامل رنگ‌های سفید، گرافیتی، لوندر و زیتونی خواهد بود.

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.