هوآوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ رونمایی کرد - تکفارس
هوآوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ رونمایی کرد - تکفارس

هوآوی از عینک هوشمند و لپ تاپ میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۳ دی ۱۴۰۰ - 07:52
عینک هوشمند و میت بوک جدید هوآوی

هوآوی روز گذشته در کنار گوشی تاشوی P50 پاکت از لپ تاپ ۱۴.۲ اینچی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ و عینک هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این عینک از سیستم‌عامل هارمونی او‌ اس استفاده می‌کند.

نسل جدید عینک هوشمند هوآوی در سه نسخه با قاب‌‍‌های باستن، ولینگتن و اویاتور در دسترس کاربران قرار گرفته و به بلندگوهای ۱۲۸ میلی‌متری مجهز شده است. کاربران می‌توانند به کمک میکروفون‌های داخلی این عینک از دستیار صوتی هوآوی سیلیا بهره برده و یا از آن برای تماس صوتی، پخش موزیک و یادداشت‌بردای استفاده کنند. عینک هوشمند جدید هوآوی همچنین با دریافت استاندارد IPX4 تا حد کمی در برابر آب مقاوم بوده و عمر باتری آن ۱۶ ساعت است. قیمت نسخه‌ی مجهز به لنزهای طبی این عینک ۱.۶۹۹ بوان (۲۶۶ دلار) در نظر گرفته شده و نسخه‌ی دارای لنزهای آفتابی آن نیز ۱.۸۹۹ یوان (۲۹۹ دلار) قیمت‌گذاری شده است.

عینک هوشمند هوآوی

میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ نیز جدیدترین لپ تاپ پرچمدار شرکت هوآوی است. این لپ تاپ از پردازنده‌ی نسل ۱۱ اینتل راکت لیک استفاده کرده و به باتری ۶۰ وات‌ساعتی و صفحه نمایش لمسی ۹۰ هرتزی با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل، نسبت ابعاد ۳:۲ و حداکثر میزان روشنایی ۵۰۰ نیت با پشتیبانی از طیف رنگ P3 مجهز شده است. همچنین وزن این محصول ۱.۳۸ کیلوگرم بوده و قطر آن ۱۵.۵ میلی‌متر می‌باشد.

میت بوک ایکس پرو 2022

لیست درگاه‌های این لپ تاپ شامل ۴ درگاه USB-C (دو درگاه USB 3.2) و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود. شارژر گالیوم نیترید ۹۰ واتی، تراشه گرافیکی مجتمع اینتل Xe، رم ۱۶ گیگابایتی و تا ۱ ترابایت حافظه‌ی M2 SSD از دیگر ویژگی‌های میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ است. هوآوی در این محصول از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده کرده است. نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی Core 15 و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی این لپ تاپ ۹.۴۹۹ یوان (۱.۴۹۰ دلار) قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی دارای تراشه‌ی Core i7 و حافظه‌ی ۱ ترابایتی آن نیز با قیمت ۱۲.۴۹۹ یوان (۱.۹۶۱ دلار) به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد لپ تاپ و عینک هوشمند جدید هوآوی چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصولات موجب ارتقای جایگاه هوآوی در بازار خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید