هواوی P50 پاکت معرفی شد - تکفارس 
هواوی P50 پاکت معرفی شد - تکفارس 

هواوی P50 پاکت معرفی شد

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۰ - 14:38
هواوی P50 پاکت

هواوی سرانجام از گوشی تاشو هواوی P50 پاکت رونمایی کرد. این دستگاه، یک گوشی تاشو عمودی است و از همان طراحی سری P50 پیروی می‌کند.

هواوی P50 پاکت مجهز به یک نمایشگر اصلی ۶.۹ اینچی اولد با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۲۷۹۰x۱۱۸۸ پیکسل است و یک سوراخ هول پانچ در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی وجود دارد.

مطالب مرتبط:

این گوشی یک نمایشگر کوچک ۱ اینچی نیز دارد که برای نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و تاریخ و همچنین عکس‌های سلفی استفاده خواهد شد. این نمایشگر ضمناً دارای ویجت‌های اختصاصی مانند مپس و موزیک پلیر نیز است.

هواوی P50 پاکت

هواوی P50 پاکت سه دوربین در پشت خود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود. کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ ۴G در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیکابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت.

در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای سیستم عامل هارمونی او اس روی این دستگاه خواهیم بود. انرژی P50 پاکت را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۴۰ وات بر عهده دارد و ضخامت این گوشی در حالت باز ۷.۲ میلیمتر و در حالت بسته ۱۵.۲ میلیمتر خواهد بود و وزنی برابر ۱۹۰ گرم خواهد داشت.

هواوی P50 پاکت

جدیدترین گوشی تاشو هواوی در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی و به قیمت ۱۴۱۰ دلار برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته نسخه طلایی آن با ترکیب حافظه ۱۲/۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد و ۱۷۲۵ دلار قیمت خواهد داشت.

فروش این گوشی از امروز در چین شروع شده و عرضه جهانی آن نیز احتمالا در هفته‌های آینده انجام خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی هواوی P50 پاکت چیست؟ آیا ظاهر و مشخصات آن را می‌پسندید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.