جنجال تازه: گیم بازی کردن رانندگان تسلا روی نمایشگر خودروها حین رانندگی - تکفارس 
جنجال تازه: گیم بازی کردن رانندگان تسلا روی نمایشگر خودروها حین رانندگی - تکفارس 

جنجال تازه: گیم بازی کردن رانندگان تسلا روی نمایشگر خودروها حین رانندگی

افشین نوری
۲ دی ۱۴۰۰ - 12:43
تسلا

دولت آمریکا گفته است که در رابطه با گزارش‌های موجود درباره گیم بازی کردن رانندگان تسلا روی نمایشگر اصلی خودروهای این شرکت در حین رانندگی تحقیق می‌کند.

اداره ملی ترافیک آمریکا (NHTSA) گفته است که از ماه آگوست امسال گزارش‌هایی دریافت کرده است که نشان می‌دهد برخی رانندگان خودروهای تسلا در هنگام رانندگی، روی نمایشگر این خودروها گیم بازی می‌کرده‌اند و در برخی موارد نیز وب‌گردی کرده‌اند.

مطالب مرتبط:

ظاهرا تسلا قابلیت گیم بازی کردن و وب‌گردی روی نمایشگر خودروهای خود را، برای سایر سرنشینان به‌جز راننده‌ها ارائه کرده بوده است و حتی نیویورک تایمز اوایل این ماه گزارش داده بود که تسلا بازی‌های ارائه‌شده در خودروهای خود را به‌روزرسانی کرده است؛ اما ظاهرا در این به‌روزرسانی جدید، رانندگان نیز مجاز به بازی کردن برخی از گیم‌ها شده‌اند.

حالا سوال اینجاست که چرا یک سازنده خودرو باید اجازه داشته باشد برای رانندگان خودروهای خود بازی‌های ویدیویی در حین رانندگی ارائه کند؛ آن هم بر روی نمایشگری که قرار است همه اطلاعات حین رانندگی را به راننده نمایش دهد.

تسلا هنوز واکنشی به تصمیم دولت آمریکا درباره تحقیقات مذکور نشان داده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ماجرا درنهایت به کجا ختم می‌شود و آیا گزارش‌های ارسالی به اداره ترافیک آمریکا صحت داشته‌اند یا نه.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.