افشای اطلاعات تازه درباره حداکثر روشنایی نمایشگرهای سری گلکسی S22 - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره حداکثر روشنایی نمایشگرهای سری گلکسی S22 - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره حداکثر روشنایی نمایشگرهای سری گلکسی S22

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۰ - 13:51
گلکسی S22

سری گلکسی S22 سامسونگ قرار است در ماه فوریه ۲۰۲۲ در سه مدل شامل گلکسی S22 استاندارد، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 نوت (اولترا) معرفی بشود. امروز اطلاعات تازه‌ای درباره نمایشگر این گوشی‌ها فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

طبق این اطلاعات، روشنایی نمایشگرهای گلکسی S22 نوت و S22 پلاس بهبودهایی نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت، اما مدل استاندارد هیچ بهبودی نسبت به مدل سال گذشته نخواهد داشت.

مطالب مرتبط:

براساس اطلاعات امروز، حداکثر روشنایی نمایشگر هر دو مدل پلاس و نوت گلکسی S22 برابر با ۱۷۵۰ نیت و روشنایی استاندارد آن‌ها برابر با ۱۲۰۰ نیت خواهد بود. این در حالی است که حداکثر روشنایی نمایشگر مدل استاندارد برابر با ۱۳۰۰ نیت و روشنایی استاندارد آن برابر با ۱۰۰۰ نیت خواهد بود.

به این‌ترتیب، نمایشگر گلکسی S22 پلاس بیشترین افزایش روشنایی را نسبت به مدل سال قبل خود یعنی گلکسی S21 پلاس خواهد داشت و گلکسی S22 نوت (اولترا) صرفاً یک افزایش جزئی نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، بالا بودن حداکثر روشنایی نمایشگر یک گوشی یک مزیت عالی برای آن گوشی محسوب می‌شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و هفته‌های آینده چه جزئیات بیشتری درباره نمایشگر سری گلکسی S22 به بیرون درز می‌کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید