شیائومی ۱۲ پرو در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
شیائومی ۱۲ پرو در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

شیائومی ۱۲ پرو در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۰ - 10:04
شیائومی ۱۲ پرو

سرانجام بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی مشخص شده است که سری شیائومی ۱۲ در تاریخ ۷ دی (۲۸ دسامبر) معرفی خواهد شد. این سری برخلاف سال گذشته شامل سه مدل به نام‌های شیائومی۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو خواهد بود.

مدل شیائومی ۱۲ پرو  اخیرا تائیدیه‌های TENNA و ۳C را برای شارژ سریع ۱۲۰ وات دریافت کرده است و حالا این مدل در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است.

مطالب مرتبط:

طبق اطلاعات این بنچمارک، شیائومی ۱۲ پرو با شماره مدل ۲۲۰۱۱۲۲C از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. این تراشه مجهز به یک هسته Cortex-X2 با سرعت ۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته ۱.۷۹ گیگاهرتزی خواهد بود. گیک بنچ در کنار این تراشه به ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ نیز اشاره کرده است.

شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ پرو در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ به‌ترتیب امتیازهای ۱۲۲۴ و ۳۸۲۳ را کسب کرده است که امتیازهای قابل‌توجهی است. بد نیست بدانید که این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ را در کنار رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد کرد.

در رابطه بامشخصات شیائومی ۱۲ پرو باید بگوییم که این گوشی رده‌بالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد و به احتمال زیاد از یک دوربین سلفی زیر نمایشکر بهره خواهد برد. همچنین دوربین اصلی این گوشی احتمالا یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی همچنین ممکن است تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن ارائه کند. شارژ سریع ۱۲۰ نیز یکی دیگر از مشخصه‌های اصلی مدل پرو خواهد بود.

از طرفی، شیائومی ۱۲ استاندارد علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد بود. این در حالی است که شیائومی ۱۲ ایکس از یک نمایشگر کوچکتر ۶.۲۸ اینچی با فرکانس ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. هر دو مدل استاندارد و ایکس شیائومی ۱۲ از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی خواهند کرد.

ما انتظار داریم که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این سه گوشی به بیرون درز پیدا کند.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.