گوگل: محبوبیت کروم او اس ۹۲ درصد افزایش یافته است - تکفارس 
گوگل: محبوبیت کروم او اس ۹۲ درصد افزایش یافته است - تکفارس 

گوگل: محبوبیت کروم او اس ۹۲ درصد افزایش یافته است

افشین نوری
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 15:37
گوگل کروم

گوگل در جدیدترین گزارش خود گفته است که محبوبیت سیستم عامل کروم او اس نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد افزایش یافته است که حدوداً پنج برابر متوسط بازار پی‌سی بوده است.

طبق گزارش گوگل، کروم او اس سریع‌ترین رشد را در بین همه سیستم عامل‌های دنیا داشته است و علت اصلی محبوبیت آن، علاقه مردم به استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی روی کامپیوترها است.

مطالب مرتبط:

گوگل همچنین به‌تازگی با ارائه اندروید ۱۲L سعی کرده تا تجربه استفاده از اندروید ۱۲ را روی دستگاه‌های با نمایشگر بزرگتر بهبود ببخشد. گوگل در حال حاضر سیستم عامل کروم او اس را برای لپ تاپ‌ها ارائه می‌کند و طبق چیزی که در گزارش خود گفته است میزان استفاده از اپلیکیشن‌های اندرویدی روی این سیستم عامل نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است. گوگل گفته است که در سال ۲۰۲۲ ابزارهای بیشتری برای کروم او اس ارائه خواهد کرد تا کار کردن با آن را برای کاربران راحت‌تر کند.

از طرفی، برخلاف آمازون که برای ادغام اپ استور خود با ویندوز ۱۱، همکاری نزدیکی با مایکروسافت داشته است، گوگل قصد دارد یک‌سری اپلیکیشن‌های جانبی ارائه کند که با ویندوز ۱۱ سازگار باشند. هنوز جزئیات زیادی درباره این موضوع منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در هفته‌های آینده چه خبرهایی ا آن به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Gizmchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.