لپ تاپ گیمینگ ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ گیمینگ ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ گیمینگ ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q معرفی شد

مهدی حلوائی
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 07:38
ال جی اولتراگیر 17G90Q

ال جی روز گذشته اولین لپ تاپ گیمینگ خود با نام اولتراگیر ۱۷G90Q را معرفی کرد. قرار است که از این لپ تاپ در مراسم CES 2022 رونمایی شده و قیمت و دیگر جزئیات آن نیز در همین مراسم مشخص شود.

ال جی در این لپ تاپ از پردازنده‌ی اینتل تایگر لیک سری H، تراشه‌ی گرافیکی RTX 3080 Max-Q، صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۳۰۰ هرتز، رزولوشن فول اچ‌دی و نسبت ابعاد ۱۶:۹ استفاده کرده است. پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و تا ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی از طریق دو شیار m.2 از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ است. ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q همچنین ۲.۴ کیلوگرم وزن داشته و از یک درگاه USB-C 4 با تاندربولت ۴، یک درگاه USB-C 3.2 و دو درگاه USB-A 3.2 پشتیبانی کرده است. دیگر اتصالات این لپ تاپ شامل درگاه اترنت، HDMI، میکرو‌ اس‌دی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود.

ال جی اولتراگیر 17G90Q

صفحه کلید ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q از نوع RGB بوده و دکمه‌ی پاور آن نیز به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ گیمینگ می‌توان به دو بلندگو با پشتیبانی از صدای DTS X اولترا، وای‌فای ۶، وب‌کم مجهز به دو میکروفون و باتری ۹۳ وات‌ساعتی اشاره کرد. ال جی این محصول را اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد لپ تاپ گیمینگ ال جی اولتراگیر ۱۷G90Q چیست؟ به‌نظر شما آیا ال جی در بازار لپ تاپ‌های گیمینگ موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید