معترضان کرونا برای اعتراض به بیل گیتس به اشتباه به فروشگاه اپل هجوم بردند - تکفارس 
معترضان کرونا برای اعتراض به بیل گیتس به اشتباه به فروشگاه اپل هجوم بردند - تکفارس 

معترضان کرونا برای اعتراض به بیل گیتس به اشتباه به فروشگاه اپل هجوم بردند

مهدی ملکی
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - 16:03
بیل گیتس

اگر شما نیز حتی اکنون یعنی بعد از دو سال از گذشت همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر جهان، حقیقی بودن آن را باور نمی‌کنید، ما حرفی نداریم، اما ظاهراً بهتر است اندکی بنشینید و تجدید نظر کنید. همین موضوع کاملاً به ما می‌فهماند که چرا عده‌ای در لندن به فروشگاه اپل حمله کرده‌اند و شاید دلیلی باشد که همه اطرافمان را باری دیگر دوباره بنگریم.

امروز در لندن عده‌ای از معترضان با گردهمایی جلوی فروشگاه اپل این شهر، عبارت «شرم بر تو» را فریاد می‌زدند. این افراد احتمالاً تصور می‌کرده‌اند که بیل گیتس صاحب و مدیر عامل اپل است. سپس آن‌ها از این اعتراض خود به وسیله آیفون فیلم‌برداری کرده و آن را روی شبکه‌های اجتماعی آپلود کرده‌اند!

معترضان با این امید اعتراض خود را اعلام می‌کرده‌اند تا به گوش بیل گیتس برسد. در واقع بیل گیتس از حامیان و سرمایه‌گذاران اصلی تحقیق و توسعه واکسن بیماری کرونا بوده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که آن‌ها چنین چیزی را در سر داشته‌اند.

از طرفی فروشگاه مایکروسافت نیز از لحاظ جغرافیایی فاصله بسیار کمی با فروشگاه اپل لندن دارد اما به نظر می‌رسد لوگوی جدید مایکروسافت که ۹ سال از معرفی آن هم می‌گذرد،‌ معترضان را به اشتباه واداشته است.

به همین ترتیب تصور می‌شود آن‌ها هیچ درکی از این ندارند که بیل گیتس هیچ ارتباطی با اپل ندارد و از طرفی بیل گیتس از سال ۲۰۰۸ حتی مدیر عامل اجرایی مایکروسافت هم نیست!

منبع: MS Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید