مشخصات کلیدی هواوی P50 پاکت افشا شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی هواوی P50 پاکت افشا شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی هواوی P50 پاکت افشا شد

افشین نوری
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 13:12
هوآوی P50 پاکت

گوشی تاشو هواوی P50 پاکت قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر معرفی شود و حالا وب‌سایت MyDrivers مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است.

طبق این اطلاعات، هواوی P50 پاکت از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی داخلی و یک نمایشگر ۱ اینچی خارجی بهره خواهد برد. نمایشگر خارجی این گوشی به شکل دایره‌ای خواهد بود و برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و سلفی‌ها استفاده خواهد شد. همچنبن کار پردازش این گوشی را تراشه کایرین ۹۰۰۰ بر عهده خواهد داشت که این تراشه از اتصال ۵G پشتیبانی نخواهد کرد.

مطالب مرتبط:

در پنل پشت هواوی P50 پاکت از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد و در کنار آن از یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر وجود خواهد داشت. از طرفی، انرژی این گوشی تاشو را یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۶ وات تامین خواهد کرد.

در رابطه با قیمت هواوی P50 پاکت باید بگوییم که این گوشی احتمالا ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت ۹۹۹ دلار خواهد بود. در هر حال باید تا روز ۲۳ دسامبر منتظر بمانیم و ببینیم که این گوشی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌شود. هواوی قرار است در کنار این گوشی از محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند هواوی واچ D نیز رونمایی کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید