دوج کوین سرانجام توسط تسلا پذیرفته شد؛ رشد ۳۰ درصدی این رمز ارز - تکفارس 
دوج کوین سرانجام توسط تسلا پذیرفته شد؛ رشد ۳۰ درصدی این رمز ارز - تکفارس 

دوج کوین سرانجام توسط تسلا پذیرفته شد؛ رشد ۳۰ درصدی این رمز ارز

افشین نوری
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - 15:47
ایلان ماسک

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اوایل امسال گفت که این شرکت برای فروش خودوهای خود از بیتکوین استفاده خواهد کرد. اما چند ماه بعد از این اظهارات، ماسک گفت که به‌خاطر مسایل زیست‌محیطی هیچ رمز ارزی را در مبادلات خود استفاده نخواهد کرد، مگر اینکه ماینرها از انرژی‌های پاک برای استخراج رمز ارزها استفاده کنند.

حالا به نظر می‌رسد که تسلا دوباره نظر خود را عوض کرده است، اما این‌بار به جای بیتکوین می‌خواهد از دوج کوین استفاده کند. دوج کوین هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین رمز ارزهاست و احتمال می‌رود ایلان ماسک سرمایه‌گذاری کلانی روی این رمز ارز داشته باشد.

مطالب مرتبط:

با این‌حال، ایلان ماسک در توییت جدید خود گفته است که دوج کوین فعلا برای خرید خودروی تسلا استفاده نخواهد شد و فقط برای خرید سایر محصولات تسلا مثل کلاه و تیشرت به کار خواهد رفت. این توییت ماسک باعث شد تا ارزش دوج کوین ۳۰ درصد رشد کند و همه منتظرند ببینند که مسیر آینده این رمز ارز به چه صورت خواهد بود.

به نظر می‌رسد ماسک یکی از طرفداران پروپاقرص دوج کوین است و مجله تایم اخیرا مصاحبه‌ای از او منتشر کرده بود که در آن گفته بود، دوج کوین در مقایسه با بیتکوین رمز ارز بهتری برای تراکنش‌های مالی است.

منبع: Ubergizmo

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید