مشخصات گوشی هوآوی P50 پاکت فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی هوآوی P50 پاکت فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی هوآوی P50 پاکت فاش شد

مهدی حلوائی
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 17:13
هوآوی P50 پاکت

در حالی که هوآوی قصد دارد تا در رویداد روز ۲ دی (۲۳ دسامبر) از گوشی P50 پاکت رونمایی کند، اما این شرکت هنوز مشخصات آن را منتشر نکرده است. با این وجود، منابع مختلف برخی از مشخصات این گوشی تاشوی جدید هوآوی را افشا کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بر اساس گزارش راس یانگ، تحلیل‌گر مشهور، هوآوی P50 پاکت از صفحه نمایش تاشوی ۶.۸۵ اینچی استفاده کرده که در مقایسه با صفحه نمایش امولد ۶.۷ اینچی گلکسی زد فلیپ ۳ کمی بزرگ‌تر است. یانگ همچنین ادعا کرده است که یک نمایشگر ۱ اینچی در زیر محفظه‌ی دوربین‌های پشتی این گوشی قرار دارد. همچنین افشاگر دیگری با نام یاش راج اعلام کرده است که ترکیب دوربین‌های این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی می‌شود. احتمال دارد که P50 پاکت از قابلیت زوم ۳x پشتیبانی کند.

در حال حاضر هنوز جزئیات باتری و پردازنده‌ی P50 پاکت منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که این گوشی از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود که هوآوی این محصول را در دو نسخه‌ی طلایی و آبی و با قیمتی پایین‌تر از گلکسی زد فلیپ ۳ (۹۹۹ دلار) به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی تاشوی هوآوی P50 پاکت چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.