تیزرهای جدیدی از گوشی هوآوی P50 پاکت منتشر شد - تکفارس
تیزرهای جدیدی از گوشی هوآوی P50 پاکت منتشر شد - تکفارس

تیزرهای جدیدی از گوشی هوآوی P50 پاکت منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 08:30
هوآوی P50 پاکت

هوآوی دو روز پیش اولین تیزر گوشی از تاشوی جدید خود با نام P50 پاکت را منتشر کرد و امروز نیز تیزرهای جدیدی از این گوشی را در دسترس قرار داده است. بر اساس تیزرهای منتشرشده، هوآوی P50 پاکت از طراحی مشابه گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ بهره برده و پنل پشتی آن نیز از طراحی شبیه به کریستال برخوردار خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که هوآوی در طراحی پنل پشتی این گوشی از رنگ سفید و در لبه‌های کناری آن نیز از رنگ نقره‌ای استفاده کرده است. همچنین بخش آنتن و لولای گوشی نیز در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌شود. در حال حاضر باید منتظر ماند و دید که عملکرد این گوشی در مقایسه با پرچمدار تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ چگونه خواهد بود. سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو یکه‌تاز بوده و شاید فعلاً بتوان گوشی موتورلا Razr را تنها رقیب‌ اصلی گلکسی زد فلیپ ۳ به حساب آورد. این گوشی از صفحه نمایش بیرونی ۶.۲ اینچی و صفحه نمایش داخلی ۲.۷ اینچی استفاده کرده و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵G مجهز شده است.

نظر شما در مورد تاشوی هوآوی P50 پاکت چیست؟ به‌نظر شما این گوشی توان رقابت با گلکسی زد فلیپ ۳ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید