گوگل کارمندانی که با زدن واکسن مخالفت کنند را اخراج می‌ کند - تکفارس
گوگل کارمندانی که با زدن واکسن مخالفت کنند را اخراج می‌ کند - تکفارس

گوگل کارمندانی که با زدن واکسن مخالفت کنند را اخراج می‌ کند

مهدی حلوائی
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 08:00
گوگل

پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا، شرکت‌های بزرگ و کوچک کماکان با مشکلات ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از این شرکت‌ها برای محافظت از سلامتی کارکنان خود به برنامه‌ی کار در خانه روی آورده‌اند. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که برخی از شرکت‌ها، مانند گوگل، قصد دارند تا برای مقابله با پاندمی کرونا از روش‌های سخت‌گیرانه‌تری استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری CNBC، شرکت گوگل اخیراً به کارکنان خود هشدار داده است که در صورت عدم پیروی از قوانین این شرکت در رابطه با واکسینه‌شدن، امکان اخراج آن‌ها وجود دارد. البته این هشدار مربوط به تمام کارکنان گوگل نبوده و افرادی که به دلایل پزشکی و یا عقیدتی از زدن واکسن معاف هستند را شامل نمی‌شود. بر اساس گزارش منتشرشده، کارکنان گوگل تا تاریخ ۱۲ آذر فرصت داشته‌اند تا مدارک مرتبط با واکسینه‌شدن خود را به این شرکت ارائه دهند.

کارکنانی که در این تاریخ موفق به ارائه‌ی مدارک مورد نیاز نشدند، برای انجام این کار تا تاریخ ۲۸ دی فرصت خواهند داشت. در صورتی که کارکنان در این تاریخ نیز مدارک خود را ارائه ندهند، به مدت یک ماه با دریافت حقوق از کار برکنار خواهند شد. هر گونه تخلف بیشتر در پیروی از قوانین مرتبط با واکسینه‌شدن، منجر به برکناری ۶ ماهه و بدون دریافت حقوق کارکنان خواهد شد و پس از آن نیز گوگل به همکاری خود با این افراد پایان خواهد داد. در حال حاضر بسیاری از کارکنان گوگل مخالفت خود با این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

نظر شما در مورد واکسینه‌شدن در برابر ویروس کرونا چیست؟ به‌نظر شما وادارکردن کارکنان به زدن واکسن تصمیم درستی از سوی شرکت‌هایی مانند گوگل است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.