آی او اس ۱۵.۲ عرضه شد؛ قابلیت‌های متنوع در کنار رفع باگ‌ها - تکفارس 
آی او اس ۱۵.۲ عرضه شد؛ قابلیت‌های متنوع در کنار رفع باگ‌ها - تکفارس 

آی او اس ۱۵.۲ عرضه شد؛ قابلیت‌های متنوع در کنار رفع باگ‌ها

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 13:40
آی او اس ۱۵

اپل آپدیت آی او اس ۱۵.۲ را با قابلیت‌های جدید عرضه کرده است. اپل علاوه بر این قابلیت‌ها، باگ‌های موجود در نسخه قبلی را رفع کرده و همچنین یک بسته امنیتی نیز ارائه کرده است.

یکی از قابلیت‌های مهمی که در آپدیت آی او اس ۱۵.۲ عرضه شده است، Apple Music Voice Plan نام دارد که به شما اجازه خواهد داد تا از طریق دستیار هوشمند سیری به موزیک‌هایتان دسترسی داشته باشید. این قابلیت، پولی است اما در صورت خرید اشتراک آن به بیش از ۹۰ میلیون موزیک دسترسی خواهید داشت. البته شما به مدت یک هفته امکان استفاده رایگان از این قابلیت را خواهید داشت و فقط کافی است به سیری بگویید: “Hey Siri, start my Apple Music Voice trial” و سپس از طریق اپلیکیشن اپل موزیک وارد حساب کاربری خود شوید.

آی او اس ۱۵.۲

قابلیت بعدی، App Privacy Report نام دارد که به شما اجازه خواهد داد بدانید کدام پلیکیشن‌ها در طول یک هفته گذشته به دوربین، میکروفون، مکان و عکس‌های شما دسترسی داشته‌اند.

مطالب مرتبط:

قابلیت دیگری که در آی او اس ۱۵.۲ ارائه شده است Legacy Contact نام دارد که در صورت فوت کاربر از داده‌های آی‌کلود او محافظت خواهد کرد و به او اجازه خواهد داد تا افرادی را برای دسترسی به این اطلاعات تعیین کند.

آی او اس ۱۵.۲

اپل همچنین قابلیت عکاسی Macro Mode را برای سری آیفون ۱۳ ارائه کرده است که به شما اجازه خواهد داد تا برای گرفتن عکس‌های ماکرو، به لنز فوق‌عریض سوئیچ کنید. البته این قابلیت فقط برای مدل‌های آیفون ۱۳ پرو ۱۳ پرو مکس ارائه شده است.

یک قابلیت دیگر به نام Communications safety نیز معرفی شده است که به والدین اجازه خواهد داد تا برای محافظت از فرزندانشان، هشدارهایی را برای عکس‌ها و محتواهای نامناسب قرار بدهند.

نظر شما درباره آپدیت آی او اس ۱۵.۲ چیست؟ آیا قصد دارید دستگاه خود را به این نسخه به‌روزرسانی کنید؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید