Mixpanel: آی او اس ۱۵ توسط ۶۰ درصد از کاربران نصب شده است - تکفارس 
Mixpanel: آی او اس ۱۵ توسط ۶۰ درصد از کاربران نصب شده است - تکفارس 

Mixpanel: آی او اس ۱۵ توسط ۶۰ درصد از کاربران نصب شده است

افشین نوری
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 15:26
آی او اس ۱۵

موسسه تحقیقاتی Mixpanel گزارش داده است که آپدیت آی او اس ۱۵ توسط حدود ۶۰ درصد از دستگاه‌های آی او اس در سراسر دنیا نصب شده است. این در حالی است که فقط ۸۰ روز از زمان عرضه آن می‌گذرد.

این موسسه گفته است که ۵۸ درصد از دستگاه‌های آی او اس نسخه آی او اس ۱۵ را اجرا می‌کنند در حالیکه فقط ۳۴ درصد دستگاه‌ها آی او اس ۱۴ را اجرا می‌کنند. این موسسه قبلا گزارش داده بود که سرعت نصب آی او اس ۱۵ کندتر از آی او اس ۱۴ است.

مطالب مرتبط:

اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه میزان نصب آی او اس ۱۵ منتشر نکرده است، اما گزارش این شرکت در ماه ژوئن امسال نشان می‌داد که ۸۵ درصد دستگاه‌های آی او اس نرم‌افزار آی او اس ۱۴ را اجرا می‌کنند. لازم به یادآوری است که همه دستگاه‌های آی او اس ۱۴ امکان به‌روزرسانی به آی او اس ۱۵ را دارند، اما اگر کسی مایل به این به‌روزرسانی نباشد همچنان می‌تواند آپدیت‌های امنیتی اصلی را دریافت کند.

آی او اس ۱۵ در مقایسه با آی او اس ۱۴ ظاهر مدرن‌تری دارد و کنترل‌های بیشتری را در رابطه با نوتیفیکیشن‌ها و آپدیت‌ اپلیکیشن‌های اصلی در اختیار کاربران قرار داده است.

آپدیت آی او اس ۱۵ هنوز به‌طور کامل عرضه نشده و کاربران باگ‌های زیادی را برای آن گزارش کرده‌اند و باید منتظر بمانیم و بینیم آیا این آپدیت درنهایت می‌تواند جای خود را میان کاربران آی او اس باز کند یا نه.

منبع: Mac Rumors

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید