ویدیوی نمونه اولیه خودروی سایبرتراک تسلا منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی نمونه اولیه خودروی سایبرتراک تسلا منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی نمونه اولیه خودروی سایبرتراک تسلا منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 13:44
سایبرتراک

تسلا دو سال پیش با رونمایی از خودروی برقی سایبرتراک خود همه دنیا را شگفت‌زده کرد. حالا این شرکت در تلاش است تا این خودرو را تجاری‌سازی کند و آن را به بازار عرضه کند. طبق شایعات، سایبرتراک در اواخر سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

مطمئنا تسلا قبل از تولید انبوه سایبرتراک تغییراتی در آن ایجاد خواهد کرد که این موضوع در اولین ویدیوی واقعی از نمونه اولیه این خودرو که امروز منتشر شده است به‌وضوح دیده می‌شود.

مطالب مرتبط:

این ویدیو توسط یک پهباد Chile Al100 از روی کارخانه Fremont تسلا گرفته شده است و ما در آن شاهد اولین نمونه واقعی خودوری سایبرتراک هستیم. این نمونه اولیه به جای سیستم دوربین کناری که استفاده از آن غیرقانونی است از آینه‌های بغل بهره می‌برد و ایلان ماسک گفته است که این آینه‌ها قابل برداشتن خواهند بود. این خودرو همچنین مجهز به یک برف پاک‌کن بسیار برجسته است که تسلا هنوز فکری برای اصلاح آن نکرده است.

دانلود ویدیو

ماسک گفته است:

طبق قانون، سازندگان مجبور هستند که خودروی خودشان را با آینه بغل عرضه کنند، اما دارندگان خودرو می‌توانند خودشان آن را اصلاح بکنند. برف پاک‌کن سایبرتراک بیش از هر چیزی مرا آزار می‌دهد. هرچند که استفاده از یک برف پاک‌کن ساده می‌تواند این مشکل را حل کند.

سایبرتراک

همچنین در ویدیو دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به جای حالت پیوسته حالت جدا از هم دارند و کوچکتر شده‌اند. هنوز مشخص نیست که تسلا چه تغییرات دیگری قرار است در خودروی سایبرتراک ایجاد کند و کسانی که این خودرو را پیش‌سفارش کرده‌اند منتظرند که ببینند این خودرو درنهایت با چه ظاهری عرضه می‌شود.

سایبرتراک

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید