۱۰ گوشی برتر امسال از نگاه آنتوتو؛ رد مجیک ۶ در صدر - تکفارس 
۱۰ گوشی برتر امسال از نگاه آنتوتو؛ رد مجیک ۶ در صدر - تکفارس 

۱۰ گوشی برتر امسال از نگاه آنتوتو؛ رد مجیک ۶ در صدر

افشین نوری
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 16:02
قدرتمندترین گوشی‌

بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) چند وقت پیش لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در بازار چین را اعلام کرد و حالا فهرست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در کل دنیا را معرفی کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی

نقطه مشترک لیست جهانی و چین آنتوتو این است مه هر ده گوشی برتر این لیست‌ها محهز به تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸۸۸ پلاس هستند. در لیست جهانی آنتوتو گوشی نوبیا رد مجیک ۶ با امتیاز ۸۶۰ هزار و ۴۰۰ در رتبه اول جای گرفته است و گوشی‌های گیمینگ ایسوس راگ فون ۵s پرو و راگ فون ۵ در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

قدرتمندترین گوشی‌

در رده‌های بعدی نیز به‌ترتیب گوشی‌های ریلمی GT، اوپو iQOO 7، سونی اکسپریا ۱ III 5G، وان پلاس ۹ پرو، شیائومی می ۱۱ اولترا، ایسوس زنفون ۸ مینی و سامسونگ گلکسی S21 اولترا قرار گرفته‌اند که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

مطالب مرتبط:

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی میان‌رده

در بخش گوشی‌های میان‌رده، هندست‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G بیشترین سهم را داشته‌اند. در این لیست، رتبه اول به گوشی ریلمی GT با امتیاز ۵۳۷,۲۳۱ تعلق گرفته است و در رتبه‌های بعدی گوشی‌های آنر ۵۰، شیائومی می ۱۱ لایت ۵G NE، هواوی نوا ۹، سامسونگ گلکسی A52s 5G، گلکسی M52 5G، هواوی نوا ۷، اوپو رنو ۷ ۵G و شیائومی می ۱۰T لایت ۵G جای گرفته‌اند.

قدرتمندترین گوشی‌

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.