تصاویر قالب کیس پیکسل ۶a فاش شد - تکفارس 
تصاویر قالب کیس پیکسل ۶a فاش شد - تکفارس 

تصاویر قالب کیس پیکسل ۶a فاش شد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - 09:33
گوگل پیکسل 6a

گوگل قرار است سال آینده از گوشی پیکسل ۶a رونمایی کند و طبق شایعات این گوشی از سنسورهای قدیمی برای دوربین‌های خود استفاده خواهد کرد. اما براساس رندرهایی که قبلا فاش شده، پیکسل ۶a احتمالا دارای طراحی دوربین متفاوتی نسبت به سری پیکسل ۶ خواهد بود. امروز نیز تصاویری از قالب کیس این گوشی فاش شده که این موضوع را تائید می‌کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌‌کنید، ماژول دوربین پیکسل ۶a دارای دو دوربین در سمت چپ و یک فلاش LED در سمت راست است. همانطور که گفته شد این سنسورها از نوع قدیمی خواهند بود؛ به‌عبارتی یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 برای دوربین اصلی و یک سنسور ۱۲ مکاپیکسلی IMX355 برای دوربین فوق‌عریض.

همچنین دوربین سلفی پیکسل ۶a از نوع هول پانچ خواهد بود. البته منبعی که این تصاویر را فاش کرده گفته است که پیکسل ۶a دارای حاشیه‌های نسبتا بزرگی خواهد بود. ضمنا یک فرورفتگی دایره‌ای روی نمایشگر قالب دیده می‌شود که احتمالا مربوط به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است. بد نیست بدانید که تاکنون سنسور اثرانگشت همه مدل‌های پیکسل a در پشت آن‌ها قرار داشته است.

مطالب مرتبط:

این موضوع نشان می‌دهد که کار کردن با پیکسل ۶a نسبت به مدل‌های قبلی آن راحت‌تر خواهد بود. این گوشی همچنین ممکن است از جدیدترین تراشه گوگل که تنسور نام دارد استفاده کند، هرچند که شایعات قبلی به تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G اشاره کرده‌اند.

بنابراین علیرغم وجود سنسورهای دوربین قدیمی روی پیکسل ۶a می‌توان انتظار تصاویر باکیفیت‌تری را به‌لطف تراشه جدید آن داشت. همچنین اگر تصاویر امروز صحت داشته داشته باشند، ما برای اولین بار شاهد حذف جک هدفون ۳.۵ میلیمتری از روی گوشی‌های پیکسل گوگل خواهیم بود.

براساس شایعات، پیکسل ۶ در ماه آگوست سال آینده معرفی خواهد شد و احتمالا مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی اولد، ۶/۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی همچنین از اتصال ۵G پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند یک مزیت خوب برای آن باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید