هدست هولولنز ۳ با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد - تکفارس
هدست هولولنز ۳ با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد - تکفارس

هدست هولولنز ۳ با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد

مهدی حلوائی
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - 07:32
هولولنز 3

بر اساس گزارش خبرگزاری کره‌ای The Elec، سامسونگ امسال برای ساخت هدست واقعیت مجازی هولولنز ۳ (HoloLens 3) با مایکروسافت قراداد همکاری امضا کرده است و انتظار می‌رود که تولید این محصول حدود دو سال به‌طول بینجامد.

در حال حاضر سامسونگ از آفیس موبایل و دیگر اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی گوشی‌های خود استفاده می‌کند و در واقع رابطه‌ی خوبی با مایکروسافت دارد. بنابراین استفاده از تخصص سامسونگ در زمینه‌ی سخت‌افزار نیز می‌تواند کمک زیادی به مایکروسافت بکند. به‌نظر می‌رسد که خرید شرکت واقعیت افزووده‌ی دیجی‌لنز (DigiLens) توسط سامسونگ و فعالیت غول فناوری کره‌ای در بخش نمایشگرها، مایکروسافت را ترغیب کرده تا برای ساخت هدست هولولنز بعدی خود با این شرکت قرارداد همکاری امضا کند.

به‌ احتمال زیاد، هدست هولولنز ۳ پاسخی به هدست واقعیت مجازی/افزوده‌ی اپل گلسز (Apple Glasses) خواهد بود که قرار است در سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه شود. مایکروسافت موفق شد تا در سال جاری تعداد ۲۰۰ هزار دستگاه هولولنز ۲ را به فروش برساند اما این شرکت برای رقابت با اپل و متا، که قصد دارند تا به‌زودی هدست‌های واقعیت مجازی خود را روانه‌ی بازار کنند، کار سختی را در پیش رو خواهد داشت.

نظر شما در مورد هدست هولولنز چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید این هدست‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.