گلکسی زد فلیپ ۳ پرفروش ترین گوشی در کره جنوبی بوده است -
گلکسی زد فلیپ ۳ پرفروش ترین گوشی در کره جنوبی بوده است -

گلکسی زد فلیپ ۳ پرفروش ترین گوشی در کره جنوبی بوده است

مهدی حلوائی
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - 14:53
گلکسی زد فلیپ 3

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ کماکان به عملکرد خیره‌کننده‌ی خود ادامه داده و موفق شده تا به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در کشور کره‌ جنوبی تبدیل شود. گوشی‌های گلکسی S21 و گلکسی A32 نیز با فاصله‌ای زیاد در رتبه‌های بعدی لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های این کشور قرار گرفته‌اند.

فروش گلکسی زد فلیپ 3

سامسونگ همچنین حالا ۸۵ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند کره جنوبی را به خود اختصاص داده است. دلیل اصلی این موضوع، خروج ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند بوده که سهم ۱۱ درصدی این شرکت را در اختیار سامسونگ قرار داده است. همچنین سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند نیز در مقایسه با سه‌ماهه‌ی گذشته ۵ درصد و در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱ درصد افت داشته است. به‌گفته‌ی سامسونگ، میزان تقاضا برای تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ فراتر از حد انتظار بوده اما این شرکت اطلاعات دقیقی از میزان فروش این گوشی را ارائه نداده است.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در کره جنوبی

نظر شما در مورد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟ به‌نظر شما آیا عملکرد درخشان این گوشی، شرکت‌های دیگر را به ورود به بازار گوشی‌های تاشو ترغیب خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید