اپل: سال آینده ۳۰۰ میلیون دستگاه آیفون عرضه می شود - تکفارس 
اپل: سال آینده ۳۰۰ میلیون دستگاه آیفون عرضه می شود - تکفارس 

اپل: سال آینده ۳۰۰ میلیون دستگاه آیفون عرضه می شود

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - 15:23
آيفون ۱۳ پرو مکس

اپل اعلام کرده است که هدفگذاری خود برای میزان عرضه آیفون در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ را ۳۰ درصد افزایش داده و به ۱۷۰ میلیون دستگاه رسانده است. اپل همچنین انتطار دارد که برای اولین بار در تاریخ این شرکت، میزان عرضه سالانه گوشی‌های آیفون در سال آینده از مرز ۳۰۰ میلیون دستکاه عبور کند.

اپل همچنین به تامین‌کندگان خود گفته است که برنامه‌های خود را برای سال آینده به‌روزرسانی کنند. البته این پیش‌بینی اپل با توجه به کمبود قطعات در بازار می‌تواند یک چالش اساسی برای این شرکت باشد.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت ETnews گفته است که بهترین استراتژی اپل در این رابطه می‌تواند افزایش سهم بازار خود در نیمه نخست سال آینده باشد. اپل در حال خاضر بعد از شش سال بزرگترین سازنده گوشی هوشمند در کشور چین است و در سه ماهه سوم امسال توانست حایگاه دوم خود را از شیائومی پس بگیرد.

آمار نشان می‌دهند که سری آیفون ۱۳ تا الان فروش خوبی داشته است و تاکنون بیش از ۸۰ میلیون دستگاه فروخته است. از طرفی، محبوبیت این سری به‌ویژه در آمریکای شمالی در حال افزایش است و باید انتظار فروش بیشتری را برای آن داشت.

این در حالی است که سامسونگ همچنان در رتبه اول برترین سازنده گوشی هوشمند دنیا قرار دارد و این شرکت هم برای سال آینده پیش‌بینی‌های خوبی کرده است. سامسونگ انتظار دارد که در سال ۲۰۲۲ تعداد ۳۳۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه بازار کند که ۲۵ درصد بیشتر از امسال خواهد بود. این شرکت قصد دارد سال آینده میزان تولید گوشی‌های تاشو خود را دو برابر کند و همچنین فناوری ۵G را برای همه گوشی سری گلکسی A خود ارائه نماید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید