افشای اطلاعات تازه درباره تاریخ معرفی سری ردمی K50 - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره تاریخ معرفی سری ردمی K50 - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره تاریخ معرفی سری ردمی K50

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 09:48
ردمی K50

ردمی، برند فرعی شیائومی قرار است سری ردمی K50 را به‌زودی معرفی کند. این سری جایگزین ردمی K40 خواهد شد و تاکنون شایعات درباره آن وجود داشته است. حالا کانال DigitalChatStation اطلاعات جدیدی درباره تاریخ احتمالی معرفی این سری فاش کرده است.

طبق این اطلاعات، سری ردمی K50 به‌طور قطع سال آینده معرفی خواهد شد و در اواخر ماه نوامبر همان سال در چین عرضه خواهد گردید. ظاهرا این سری همانند سریK40 دارای چندین مدل خواهد بود و طبق برخی گزارش‌ها، حداقل چهار مدل مختلف با چهار پردازنده متفاوت خواهد داشت که این پردازنده‌ها عبارتند از اسنپدراگون ۸ نسل ۱، اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۷۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰.

طبق شایعات قبلی، گوشی‌های سری ردمی K50 از جدیدترین رابط کاربری MIUI 13 بهره خواهند برد و از آنجائیکه این رابط کاربری اواخر این ماه عرضه خواهد شد می‌توان حدس زد که شایعه فوق درست باشد. ولی چیزی که هنوز مشخص نیست این است که این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود یا اندروید ۱۲.

مطالب مرتبط:

اما در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این سری باید بگوییم که طبق تائیدیه‌های موجود، اسم رمز دو مدل این سری، Matisse و Rubens خواهد بود که به‌ترتیب مجهز به تراشه‌های دایمنسیتی ۹۰۰۰ و دایمنسیتی ۷۰۰۰ خواهند بود. مدل Matisse از یک نمایشگر ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی اولد بهره خواهد برد و یک سنسور اثرانگشت زیر نمایشکر خواهد داشت. این گوشی به احتمال زیاد مجهز به یک سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. مدل Matisse از آنجائیکه یک گوشی گیمینگ است ممکن است با نام ردمی K50 گیمینگ پرو معرفی بشود. ردمی همچنین ممکن است یک سیستم خنک‌کننده برای آن در نظر بگیرد.

ردمی K50

اما مدل Rubens ممکن است با نام ردمی K50 گیمینگ استاندارد معرفی بشود و از یک سیستم دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره ببرد. ضمنا این مدل هم ممکن است مجهز به سیستم خنک‌کننده باشد.

درباره مدل‌های ردمی K50 که مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸۷۰ خواهند بود هنوز اطلاعاتی در دست نیست، اما می‌توان امیدوار بود که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها به بیرون درز پیدا کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید