ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ گواهینامه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ گواهینامه FCC را دریافت کرد

مهدی حلوائی
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 09:14
ردمی 10 2022

بر اساس گزارش‌های مختلف، شیائومی در حال کار روی سری ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ بوده و شماره مدل‌های ۲۱۱۲۱۱۱۹SG ،۲۲۰۱۱۱۱۹UY و ۲۱۱۲۱۱۱۹VL مربوط به گوشی‌های این سری می‌باشد. حالا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان‌ می‌دهد نسخه‌ی ۲۲۰۱۱۱۱۹UY موفق شده تا گواهینامه‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کند.

بر اساس لیست FCC، ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ در دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۶۴/۴ گیگابایتی و ۱۲۸/۶ گیگابایتی و به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 به بازار عرضه خواهد شد. این لیست همچنین تایید می‌کند که ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ تنها از اتصالات ۴G LTE پشتیبانی کرده و خبری از فناوری ۵G در آن نخواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گواهینامه FCC ردمی 10 2022

گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی به همراه صفحه نمایش ال سی دی ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت کناری، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، تراشه‌ی هیلیو G88 و باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی اشاره داشته‌اند. در واقع به احتمال زیاد، ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ نسخه‌ی جهانی ردمی نوت ۱۱ ۴G بوده که مدتی پیش در کشور چین عرضه شده بود.

نظر شما در مورد ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی این گوشی را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.