برندگان جایزه اپ استور ۲۰۲۱ مشخص شد - تکفارس 
برندگان جایزه اپ استور ۲۰۲۱ مشخص شد - تکفارس 

برندگان جایزه اپ استور ۲۰۲۱ مشخص شد

افشین نوری
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - 10:24
اپ استور اپل

ما در حال نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱ هستیم و حالا اپل برندگان جایزه اپ استور را برای بهترین اپلیکیشن‌های آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و اپل تی‌وی اعلام کرده است.

این برندگان، در دو دسته‌بندی مجزا قرار گرفته‌اند: بهترین اپلیکیشن‌های سال و بهترین بازی‌های سال. اپل همچنین امسال یک دسته‌بندی جدیدی به نام «ترند سال» اضافه کرده است که شامل بهترین اپلیکیشن‌هایی می‌شود که زندگی مردم را تحت‌تاثیر قرار داده‌اند. برندگان این بخش، اپلیکیشن‌های Among Us ،Bumble و Canva شدند.

مطالب مرتبط:

جایزه بهترین اپلیکیشن آیفون به Toca Life World تعلق گرفت که یک بازی مهیج برای کودکان است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور آزادانه کاراکترها و محیط‌های موردعلاقه خودشان را خلق کنند.

جایزه اپ استور

اپلیکیشن LumaFusion که یک اپلیکیشن ویرایش ویدیو است به‌عنوان بهترین اپلیکیشن آیپد انتخاب شد. این اپلیکیشن یکی از مطمئن‌ترین ابزارها برای خالقان محتوا در اکوسیستم اپل است. تری مورگان از سازندگان LumaFusion گفته است که تعداد کاربران فعال این اپلیکیشن در جریان پاندمی کرونا دو برابر شده است.

جایزه اپ استور

جایزه بهترین اپلیکیشن مک به Craft رسید که یک اپلیکیشن اداری برای ایجاد و ویرایش اسناد و یادداشت‌ها اس و ظاهر بسیار جذاب و زیبایی دارد.

جایزه اپ استور

اپلیکیشن Carrot Weather نیز به‌عنوان بهترین اپلیکیشن اپل واچ انتخاب شد. این اپلیکیشن اطلاعات بسیار خوبی درباره وضعیت آب‌‌وهوا در اختیار شما قرار می‌دهد.

جایزه اپ استور

همچنین جایزه بهترین اپلیکیشن اپل تی‌وی به DAZN تعلق گرفت که انتخاب‌های بی‌شماری برای مشاهده آنلاین مسابقات ورزشی از سراسر دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد.

جایزه اپ استور

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید