مشخصات، قیمت و رندرهای گلکسی A73 افشا شد - تکفارس 
مشخصات، قیمت و رندرهای گلکسی A73 افشا شد - تکفارس 

مشخصات، قیمت و رندرهای گلکسی A73 افشا شد

مهدی حلوائی
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - 19:29
سامسونگ گلکسی A73

حدود دو هفته‌ی پیش اولین رندرها از کانسپت گوشی سامسونگ گلکسی A73 منتشر شد و حالا OnLeaks، افشاگر مشهور، رندرهای رسمی این گوشی را در دسترس قرار داده است. این رندرها با اطلاعات قبلی مربوط به طراحی این گوشی همخوانی دارند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، سامسونگ گلکسی A73 از صفحه نمایش امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، دوربین سلفی پانچ هول با رزولوشن نامشخص و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. گفته می‌شود که این صفحه نمایش از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند اما گمانه‌زنی‌های قبلی به پشتیبانی آن از نرخ ۱۲۰ هرتز اشاره داشته‌اند. همچنین در قسمت پشتی گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است اما مشخصات سه دوربین دیگر آن در دسترس نیست.

سامسونگ گلکسی A73

قرار است که گلکسی A73 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰، سیستم‌عامل اندروید ۱۲، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده کند. با این وجود، احتمال عرضه‌ی گوشی با میزان رم و حافظه‌ی داخلی بیشتر نیز وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی، درگاه USB-C و مقاومت IP67 از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی در دو رنگ طلایی و سیاه و با قیمت پایه‌ی ۴۴۰ دلار (۳۹۰ یورو) در پایان ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی A73 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.