جدیدترین محصول کاویار با نام آیفون ۲G معرفی شد - تکفارس
جدیدترین محصول کاویار با نام آیفون ۲G معرفی شد - تکفارس

جدیدترین محصول کاویار با نام آیفون ۲G معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - 08:59
کاویار آیفون 2G

شرکت کاویار اخیراً نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی‌ آیفون ۱۳ را برای ادای احترام به برخی از بزرگان حوزه‌ی فناوری مانند ایلان ماسک، جک ما و استیو جابز معرفی کرده بود. این شرکت حالا نسخه‌ی جدیدی از آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس را معرفی کرده که در پنل پشتی آن‌ها از قطعات مادربرد اولین نسخه‌ی گوشی آیفون یعنی آیفون ۲G استفاده شده است.

کاویار آیفون 2G

در طراحی این گوشی‌ها از قاب تیتانیومی و رنگ PVD استفاده شده و در قسمت پایینی پنل پشتی نیز امضای استیو جابز حک شده است. اما مهم‌ترین بخش این دو گوشی‌، لوگوی اپل آن‌هاست که به شکل یک محفظه‌ طراحی شده و قسمتی از مادربرد نسخه‌ی اورجینال آیفون درون آن قرار گرفته است. کاویار تنها ۱۹ عدد از این گوشی را تولید کرده و در هر کدام از آن‌ها یک قطعه از مادربرد آیفون ۲G را قرار داده است. قیمت این نسخه از آیفون ۱۳ پرو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۶.۹۹۰ دلار و قیمت نسخه‌ی پرو مکس با ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی ۸.۶۱۰ دلار اعلام شده است.

نظر شما در مورد این نسخه از گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس چیست؟ به‌نظر شما کدام یک از محصولات کاویار طراحی جذاب‌تری داشته‌اند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید