سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سال آینده ۲۲ درصد خواهد بود - تکفارس
سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سال آینده ۲۲ درصد خواهد بود - تکفارس

سهم سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند در سال آینده ۲۲ درصد خواهد بود

مهدی حلوائی
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 16:40
سامسونگ

بر اساس گزارش خبرگزاری The Elec، پیش‌بینی‌ می‌شود که سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی به‌لطف فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های تاشوی این شرکت و همچنین عرضه‌ی احتمالی سری گلکسی S22 به ۲۱.۹ درصد خواهد رسید. انتظار می‌رود که این شرکت در سال میلادی جدید چیزی حدود ۳۹۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند.

پیش‌بینی‌های فروش گوشی‌های سامسونگ به فروش ۳۳ میلیون واحدی سری گلکسی S22 اشاره دارند. گفته می‌شود که این سری از پرچمداران سامسونگ در بهمن‌ماه سال جاری (فوریه ۲۰۲۲) معرفی خواهند شد. در صورتی که این پیش‌بینی‌ها درست باشند، نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی S22 حدود ۱۴ میلیون واحد فروش خواهد داشت و این عدد برای نسخه‌های پلاس و اولترای این گوشی به‌ترتیب ۹ و ۱۱ میلیون واحد خواهد بود.

همانند همیشه انتظار می‌رود که گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ بیشترین میزان فروش را در بین محصولات این شرکت کره‌ای به خود اختصاص دهند. بر این اساس، گفته می‌شود که دو گوشی گلکسی A23 و A33 در مجموع ۲۶۷ میلیون دستگاه فروش خواهند داشت و گوشی‌های گلکسی A53 و A73 نیز فروش ۹۲ میلیون واحدی را تجربه خواهند کرد. ظاهراً سامسونگ قصد دارد تا با تبلیغات گسترده‌تر و ارائه‌ی ویژگی‌های بیشتر در گوشی‌های خود، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

نظر شما در مورد گوشی‌های سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند در سال ۲۰۲۲ نیز به عملکرد خوب خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه دهد و یا قافیه را به رقبایی مانند شیائومی و اپل می‌بازد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید