افشای اطلاعات تازه درباره آیفون SE 3 - تکفارس 
افشای اطلاعات تازه درباره آیفون SE 3 - تکفارس 

افشای اطلاعات تازه درباره آیفون SE 3

افشین نوری
۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 13:43
آیفون SE

به نظر می‌رسد اپل در حال کار روی یک مدل جدید آیفون SE است. به گفته وب‌سایت TrendForce، نسل سوم آیفون SE اپل احتمالا در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

این وب‌سایت ادعا کرده است که اپل علاوه بر این گوشی، چهار مدل آیفون دیگر در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. نسل سوم آیفون SE یک گوشی میان‌رده با فناوری ۵G خواهد بود و انتظار می‌رود که اپل سال آینده ۲۵ الی ۳۰ میلیون دستگاه از این گوشی را تولید بکند.

مطالب مرتبط:

پبش از این، مینگ چی کو، تحلیلگر مطرح حوزه تکنولوژی، گفته بود که نسل سوم آیفون SE بسیار شبیه به آیفون SE 2020 خواهد بود و از همان نمایشگر ۴.۷ اینچی استفاده خواهد کرد. تنها تغییر بزرگ آن نسبت به مدل ۲۰۲۰، استفاده از جدیدترین پردازنده بایونیک اپل با قابلیت ۵G خواهد بود.

بد نیست بدانید که آیفون SE 2020 ظاهری شبیه به آیفون ۸ داشت و فقط ارتقاهایی در سخت‌افزارهای آن ایجاد شده بود که از آن جمله می‌توان به تراشه A13 بایونیک اشاره کرد. نسل سوم آیفون SE نیز به احتمال زیاد از تراشه A15 بایونیک اپل بهره خواهد برد. اسم رسمی این آیفون هنوز مشخص نیست اما اپل ممکن از اسم آیفون SE پلاس یا آیفون SE 2022 برای آن استفاده کند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید