فروش ۱۰ میلیون واحدی گوشی های آیفون در هفته گذشته - تکفارس
فروش ۱۰ میلیون واحدی گوشی های آیفون در هفته گذشته - تکفارس

فروش ۱۰ میلیون واحدی گوشی های آیفون در هفته گذشته

مهدی حلوائی
۸ آذر ۱۴۰۰ - 17:36
آیفون

پاندمی کرونا و مشکلات ناشی از آن موجب اختلال در بسیاری از صنعت‌ها شد اما ظاهراً این مشکلات، میزان تقاضا برای محصولات مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند را کاهش نداده است. بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Wedbush Securities، شرکت اپل موفق شده تا تنها در یک هفته‌ی گذشته بیش از ۱۰ میلیون گوشی آیفون را به‌فروش برساند. گفته می‌شود که فروش کلی گوشی‌های هوشمند این شرکت تا پایان ماه دسامبر به ۴۰ میلیون واحد خواهد رسید.

بر اساس گزارش این موسسه، اپل کماکان از مشکل کمبود قطعه برای تولید آیفون ۱۳ پرو رنج می‌برد و میزان تقاضا برای این گوشی نسبت به موجودی آن ۱۵ درصد بیشتر است. این گزارش همچنین پیش‌بینی کرده که اپل امکان فروش ۸۰ میلیون گوشی هوشمند را نیز دارد و در ماه دسامبر در کشور چین حدود ۱۵ میلیون آیفون را به فروش خواهد رساند.

آیفون

به اعتقاد تحلیلگران، تا پایان مشکل کمبود قطعه زمان زیادی باقی نمانده و اپل تا چند وقت دیگر می‌تواند به تقاضای تمام کاربران خود پاسخ دهد. گفته می‌شود که این شرکت تا ۱۲ ماه آینده حدود ۱۰۰ میلیون ایرپادز را به فروش رسانده و ۵ درصد از سود خالص خود در سال مالی ۲۰۲۲ را از همین راه به‌دست خواهد آورد.

نظر شما در مورد گوشی‌های آیفون چیست؟ به‌نظر شما اپل می‌تواند در سال آینده نیز به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید