محصول جدید اپل؛ شارژری برای تمام محصولات این شرکت - تکفارس 
محصول جدید اپل؛ شارژری برای تمام محصولات این شرکت - تکفارس 

محصول جدید اپل؛ شارژری برای تمام محصولات این شرکت

امیرحسین ندایی
۷ آذر ۱۴۰۰ - 22:06
ایرپاور

علیرغم شکست چند سال پیش آزمایش AirPower، بنا به گزارشات، اپل هنوز در حال کارکردن بر روی یک شارژر با قابلیت شارژ کردن چندین دستگاه، برای محصولاتش است. بنا به گزارشی از بلومبرگ، اپل درحال توسعه یک شارژر چند برای شارژ کردن چند دستگاه و همچنین تکنولوژی شارژ بی سیم دور‌برد و کوتاه‌برد برای عملی کردن ایده‌اش است که از این قرار است که در آینده‌ای نزدیک، تمام دستگاه‌های الکترونیکی بتوانند همدیگر را شارژ کنند.

این اولین باری نیست که بلومبرگ راجع به اقدامات اپل درباره یک راه حل برای مشکل تنوع شارژرها، گزارشی تهیه کرده است.

مارک گرمن، یکی از نویسنده‌های بلومبرگ، در یکی از نوشته‌های گفته است که اپل هنوز هم درحال کار بر روی این شارژر چندجانبه است. توجه داشته باشید که این شارژر با MagSafe Duo که درحال حاضر وجود دارد، و در واقع تنها شارژرهای به هم وصل شده آیفون و ساعت اپل است، تفاوت دارد.

مطالب مرتبط:

اپل همچنین درحال کار کردن روی راه‌‌ حل‌هایی برای شارژر بی‌سیم دوربرد و کوتاه‌برد است. این تکنولوژی بر خلاف تکنولوژی شارژ بی‌سیمی که امروزه نیز وجود دارد، واقعا بی سیم است. علاوه بر اینها، گرمن باور دارد اپل آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن هر یک از محصولات اصلی‌اش بتواند محصول دیگر را شارژ کند. به طور مثال ممکن است روزی برسد که یک آیفون بتواند ایرپاد یا یک ساعت اپل را شارژ کند.

گرمن در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که اپل هنوز درحال کار بر روی یک جور شارژر با قابلیت شارژ چند دستگاه مختلف است، که قصد دارد در نهایت آن را عرضع نیز بکند. به نظر دلیلی وجود دارد که این شرکت اصلا از اول عرضه آن را برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده بود. همچنین باور دارم اپل درحال کار بر روی دستگاه‌های شارژ بی‌سیم دوربرد و نزدیک‌برد استو آینده‌ای را تصور می‌کند که در آن تمام دستگاه‌های اصلی اپل بتوانند همدیگر را شارژ کنند. تصور کنید یک آیپد بتواند یک آیفون شارژ کند و سپس آن آیفون یک ساعت اپل یا ایرپاد را شارژ کند.

این شارژ معکوس بی‌سیم که از آن صحبت کردیم، برای سال‌ها به عنوان یک قابلیت برای آیفون‌‌‌‌ها، و به عنوان شایعه‌ای به گوش میرسید، اما درنهایت هرگز به واقعیت تبدیل نشد. در تئوری، این قابلیت این امکان را به مردم می‌دهد که  ایرپاد یا ساعت اپل خود را پشت آیفون خود قرار داده و آن را شارژ کنند.

نظر شما راجع به ایده آینده نگرانه اپل راجع به شارژرهای بی سیم چیست؟ می‌توانید نظر خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارد.

منبع: ۹To5Mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید