جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A32 5G [تماشا کنید] - تکفارس 
جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A32 5G [تماشا کنید] - تکفارس 

جعبه گشایی رسمی سامسونگ گلکسی A32 5G [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۶ آذر ۱۴۰۰ - 20:08
سامسونگ گلکسی A32 5G

سامسونگ گلکسی A32 5G یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی این غول کره‌ای محسوب می‌شود. این دستگاه با ارائه سرعت خوب، دوربین‌های باکیفیت و همچنین ظاهری برجسته که یادآور محصولات بالارده و پرچم‌دار است، می‌تواند هر کسی را به خودش جذب کند.

البته این موضوع اصلاً عجیب نیست. سری گوشی‌های میان‌رده گلکسی A این شرکت به قدری ورودی‌های خوبی را در خود جای داده است که هر بار طرفداران با انتظاری دو چندان منتظر معرفی محصولی جدید تحت نام این سری هستند.

در حالی که طی سال گذشته بیشترین توجهات به سمت سری‌های گلکسی A50 و A70 جلب شده بود اما اکنون مسلماً پیشنهادهای بیشتری برای طرفداران این برند کره‌ای در دسترس هستند که بدون شک A32 5G هم یکی از برجسته‌ترین آن‌هاست.

مطالب مرتبط:

گلکسی A32 5G به عنوان جانشین گلکسی A31 معرفی شده است. اگر قصد قیاس داشته باشیم، می‌توانیم این محصول را جایی میان گلکسی A42 5G و گکلسی A52 5G قرار دهیم. مشخصاً این گوشی فاصله قابل توجهی با گلکسی A12 دارد.

این گوشی در پیکربندی‌های زیادی عرضه شده است. اولی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین شما می‌توانید از درگاه میکرو اس‌دی (microSD) آن هم برای افزایش حافظه استفاده کنید. نسخه مجهز به رم ۸ گیگابایت این دستگاه هم در بازار یافت می‌شود اما بیش از هر چیز، می‌توان پیکربندی‌های ۴ و ۶ گیگابایتی را پیدا کرد.

فارغ از مشخصات داخلی این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش قابل تهیه است. البته نباید فراموش کنید که خبری از استانداردهای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار در این دستگاه نیست. به هر حال با یک محصول میان‌رده ۵G مواجه هستیم که به شکل قابل توجهی، قیمت مناسبی دارد. شما می‌توانید در ادامه جعبه گشایی رسمی این دستگاه را که از سمت سامسونگ منتشر شده است، تماشا یا دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.